TIL ALLE, DER TROR, AT VORES ORGANISATION ER SVINDLERE
Dette er chefen for hele organisationen, der taler
For det første vil jeg gerne sige tak til alle, der har vist Valentino Cartel støtte i denne hårde periode, og vi vil gerne fortælle jer, at jeres støtte ikke går ubemærket hen, vi sætter virkelig pris på hver og en af jer.
For nylig har vi set nogle hadefulde, negative kommentarer om vores organisation, som vi er kede af at se, vi forstår alle jeres frustrationer, men det er ikke behageligt at se vores loyale kunder vende sig mod os efter en forkert handling.
For at få tingene på det rene er det medlem, der drev denne del af virksomheden, blevet arresteret, og hans session, prototnmail og telegram er alle blevet kompromitteret. Dataene på hans enhed er krypterede, så I er ikke i fare, men vi mener, at det er bedst at bruge en anden e-mailadresse fremover. På grund af tabet af beskedtjenesterne har det nye medlem, der er blevet tildelt til at håndtere denne sektor, ingen tidligere oplysninger, så alt, hvad han gør nu, er helt nyt for ham. Det betyder, at han ikke kender nogen af de gamle kunder eller nogen af deres ordrer, og det er derfor, han beder folk om bevis for betaling og beskedhistorik med det gamle medlem. Hver person, der bestilte, fik tildelt et ordrenummer, som blev logget på hans telefon. På den måde kunne han, når han talte med emballageteamet, udlevere sporingsnumre i overensstemmelse hermed. Efter anholdelsen af dette medlem har vi mistet en frygtelig masse information, og lige nu forsøger vi at samle så meget som muligt, så vi kan rette op på problemerne. Det andet problem er beslaglæggelser, mange af vores pakker, der er blevet sendt ud, er for nylig blevet beslaglagt, og vores hovedlagre i Frankrig og Tyskland er blevet lukket, hvilket yderligere hæmmer vores organisation. De sidste tre uger har været ekstremt fucked up, hvis jeg skal være ærlig over for jer.
Mange af jer har kommenteret, at vi er svindlere, og det er derfor, jeg er gennemsigtig over for jer. Alle kunder, der hjælper dette nye medlem med at arbejde sig rundt på dette websted, vil blive enormt værdsat. Selvom jeg lige har set, at vi er blevet frataget vores salgsrettigheder, hvilket er en skam at se. Send os venligst en e-mail for eventuelle forespørgsler. Det vigtigste er at genoprette den tillid, der er blevet opbygget før dette. Vi tilstræber at gøre det ved at give alle maksimalt 75% reship afhængigt af deres situation. Send os en e-mail med bevis på transaktionen, din oprindelige ordre, hvor meget af den, der er ankommet, og din leveringsadresse. Vi ser frem til alle nye forretningsmuligheder, der kommer vores vej.
Info om ordrer afgivet mellem 25. september og 2. oktober er gået tabt på ubestemt tid. Alle nye ordrer, der er afgivet fra den 5. oktober, hvor vi genstartede forretningen, er blevet behandlet, medmindre de er afgivet via bbgate-siden. Tak for jeres forståelse. Pas godt på jer selv, folkens.
Chefen