"MY" MDMA freebase-krystallisation

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Selvfølgelig kan du blande freebasen med opløsningsmiddel, før du tilsætter HCL, men senere vil du have brug for mere tid til at sætte blandingen ved 130C, fordi dette opløsningsmiddel vil blive fordampet, med HCL fra fryseren, freebasen er også kold, og det vil ikke være noget problem at undgå høje temperaturer under tilsætningen ;-)
 

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 10, 2022
Messages
79
Reaction score
165
Points
33
Vidste du, at MDMA ikke kan opvarmes med syrer til høje temperaturer? Produktet nedbrydes og er ikke længere ren MDMA.
 
View previous replies…

azides

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 5, 2024
Messages
48
Reaction score
9
Points
8
De fleste laboratorier kan ikke se forskel på MDMA eller MDDMA eller MDMMA, og de to første har også samme molvægt.

Kun NMR kan skelne mellem MDMA og MDDMA.
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Jeg anvendte din metode i denne del til omkrystallisering af et færdigt produkt.
Dvs. færdige krystaller blev opløst, derefter opvarmet til 130C og derefter kastet til den frosne acetone. Det fungerer meget godt.
 

$!$

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Jan 24, 2024
Messages
298
Reaction score
83
Points
28
Bruger du kun aceton eller aceton med vand?
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Hvis jeg krystalliserer varm mdma hcl (130c) i frossen acetone, bruger jeg kun acetone, 500-1000 ml pr. 100 g mdma hcl (afhænger af produktets renhed).

Jeg omkrystalliserer også mdma hcl i 10% vand + 90% acetoneopløsning. Men det er en anden proces til et andet formål
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
@btcboss2022 som jeg husker, skrev jeg noget forkert om dit produkt for længe siden, undskyld for det, i betragtning af ny erfaring kan jeg sige, at vi skal være i stand til at indrømme fejl. Undskyld bror, jeg tog fejl: sort farve gør forvirret, men dit produkt er perfekt!
 

alquimista00

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Aug 30, 2023
Messages
8
Reaction score
2
Points
3
Er der en måde at rense sorte krystaller på og gøre dem til helt rene krystaller?
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Alt er muligt. Det er et spørgsmål om tid, opløsningsmidler og hvor beskidt dit produkt er i begyndelsen.
 

alquimista00

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Aug 30, 2023
Messages
8
Reaction score
2
Points
3
hej, det er lykkedes mig at lave store krystaller takket være denne guide, men jeg har et problem med at tørre krystallerne, de er meget våde indeni, når man knækker en krystal i to, jeg vil gerne vide, hvordan jeg kan tørre dem godt?
 

alquimista00

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Aug 30, 2023
Messages
8
Reaction score
2
Points
3
Så det betyder, at ph-værdien falder meget?
men jeg tjekkede, da jeg tog den ud af fryseren, og den var på 7.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Bedre 4 for at undgå olieholdige krystaller.
 

alquimista00

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Aug 30, 2023
Messages
8
Reaction score
2
Points
3
Okay, mange tak.
 

Mdp2p

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Nov 5, 2022
Messages
16
Reaction score
12
Points
3
Den rigtige Mdma
 

Attachments

  • N2dgeM4Ppz.jpg
    N2dgeM4Ppz.jpg
    674.2 KB · Views: 157

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Jeg gør også nogle gange sjove ting. Denne gang lod jeg en flaske med mdma hcl-rester stå i vand i en uge i kælderrummet. Dette er, hvad jeg fik efter en uge i den lukkede flaske: 14 g gennemsigtig krystal.
1UFb0V2BHr
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
@btcboss2022 bro, hvad er dit forslag til den endelige krystalvask for lægfolk, hvis acetone ikke er tilgængelig i landet?
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Måske er det lettere først at vide, hvad der er tilgængeligt i dit land, og vælge det bedste af dem ;-)
 
View previous replies…

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Jeg ved ikke præcis, om det er mit land, men i henhold til købers første glimt, methanol, ethanol 96%, pet. ethere (passer ikke i dette tilfælde, tror jeg), acetaldehyd.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Nogle gange i nødstilfælde brugte jeg frysehexan eller fryseethylacetat.
 

orgasmatron

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 2, 2022
Messages
25
Reaction score
14
Points
3
Jeg har brugt ethylacetat og acetonitril til omkrystallisering mange gange, men kun til rengøring af meth (ikke til at skabe krystaller som beskrevet).
Ved brug af ethylacetat har jeg aldrig været i stand til at opløse 100% ved kogepunktet, uanset hvor meget overskud jeg brugte. Alligevel efterlader det meget rent meth, især den lille procentdel, der faktisk krystalliserer ud, efter at den oprindelige opløsning er filtreret og filtratet lagt i fryseren. Acetonitril opløser alt (jeg kender ikke det sædvanlige forhold, men så snart jeg har mulighed for det, tager jeg noter og deler dem), men det fjerner ikke alle de farvende urenheder i sig selv, men hvis man tilsætter aktivt kul og filtrerer gennem celit i en stor porøs buchner af varmt glas (intet filterpapir, så det kan løbe hurtigt) (ellers kan og vil det størkne i porerne og tilstoppe det hele, blandes med celitudfældninger og skabe et rigtigt stort rod, mit råd er at eksperimentere, før man opskalerer).
Nu til mit spørgsmål: Er man nødt til at adskille MDMA-enantiomerer for at producere store, glasagtige krystaller?
 

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Jan 23, 2024
Messages
80
Reaction score
36
Points
18
Deals
11
"Nu til mit spørgsmål: Skal man adskille MDMA-enantiomerer for at producere store, glasagtige krystaller?"

forkert. en adskilt isomer (s eller d er ligegyldigt) giver dig ikke store blanke krystaller. her er forskellen på mdma og meth.
 

inno

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 8, 2024
Messages
9
Reaction score
0
Points
1
Kære bror, hvad er den bedste pH-værdi, når det opløses i destilleret vand? Efter at jeg havde kogt det, indtil det var mættet, fandt jeg ud af, at det var reduceret til en fri alkalitilstand og ikke ville krystallisere. Hvad er årsagen til det?
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
363
Reaction score
177
Points
43
Kunne være tilsat for meget vand/opløsningsmiddel eller måske ikke engang MDMA
 

inno

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 8, 2024
Messages
9
Reaction score
0
Points
1
Kære bror, jeg brugte 50 g MDMA HCL til testen. Senere inddampede jeg det endda til et samlet volumen på 75cc, placerede det i køleskabet og afkølede det, men der var ingen krystallisering, og der var ikke noget udseende af krystallisering. Min MDMA blev fedtet. af fri base, er det på grund af min pH?
Hjælp mig venligst, tak.
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
363
Reaction score
177
Points
43
Jeg er ikke 100 % sikker, da jeg aldrig har oplevet det før @G.Patton, har du et forslag til dette?
 
Top