aaronstevens (valentino-kartellen)

Status
Not open for further replies.

dark9999

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 27, 2023
Messages
5
Reaction score
0
Points
3
var är min beställning? jag beställde 100g kokain fick bara 98.5g jag beställde heroin från valentino kartell och fortfarande inte fått det ännu????? har meddelat honom på session. genom e-postmeddelanden inget svar!
 

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
Vi borde göra en lista över alla pengar han har lurat till sig vid det här laget... Jag är ledsen, broder.
 
View previous replies…

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
aayyyyy och LSD är 25E-N.... 1 klient är på sjukhuset nu
 

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
Jag har bevis på att distributionen säger att det är bittert, allt annat är i hemlig chatt men ill ger vad jag kan och vad de tillåter. sjukhusdelen berättades på ett samtal


OmZSOBk59K
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Det förvånar mig inte. Aaron erkände för mig att han säljer fentanylspetsad oxikodon
 

american gopnik

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 18, 2023
Messages
28
Reaction score
15
Points
3
Ugh vad pratar du om det är du som skrev båda sidor av konversationen ... först och främst vem i sitt rätta sinne skulle lägga ut all denna information där ute i de offentliga forumen för alla att se?

Varför är det här kontot (dessa konton), inte förbjudet från webbplatsen ännu?

Du är för okunnig för att förstå varför en genomsnittlig kille kan upptäcka din bedrägliga natur från en mil bort.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Den skärmdump som visas är en skärmdump från en konversation mellan Cut och ett av aarons offer
 

bulltime

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 31, 2023
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Säljer Aaron inte ens här nu? Jag kan inte hitta honom.
 
View previous replies…

american gopnik

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 18, 2023
Messages
28
Reaction score
15
Points
3
Omg om någon är dum nog att köpa från den här killen förtjänar du att bli rippad. Han tror att han är smart med sina "Jag beställde 100 g och fick bara 98,5" falska klagomål. Det är så lätt att se att han använder flera konton
 

dark9999

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 27, 2023
Messages
5
Reaction score
0
Points
3
na bro legitally jag beställde 100g jag fick 91,5g jag berättade sedan för honom om det och han sa att han skulle skicka resten ut igen. 2 dagar senare fick jag 7g genom posten så jag messade honom och sa att det var 1.5g kort att han aldrig kom tillbaka till mig.
beställde 100 g H det kom aldrig. skulle spåras jag fick aldrig spårningen. jag har ständigt meddelat honom inget svar. jag vill inte låta som en cunt men ja totalt på kokset var det 1.5 g kort låter som ett falskt klagomål men det är sanningen. jag har fått e-postmeddelanden idag från valentino cartel men jag vill ha en återbetalning tillbaka. de är villiga att göra en 50% reship men jag står inte för det. ingen garanti om ett nytt fartyg kommer att anlända. det är min första gång jag gör affärer med honom. mitt konto ser falskt ut eftersom jag är ny här. jag tror inte att jag kommer att köpa från dem om han inte löser problemet och om de gör det, varför inte försöka igen med dem? misstag händer jag förstår det. du kan inte lita på mörkt nät eftersom någon kan vara bakom en skärm.
 

american gopnik

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 18, 2023
Messages
28
Reaction score
15
Points
3
En person som bedrar andra är det värsta avskum som finns. Gå ut och tjäna dina pengar genom att göra ett hederligt arbete. Den här typen av människor är narcissistiska och de känner inte ens ånger för de fel de gör... som om världen är skyldig dem något. Eller så är de arga på världen för att deras liv är skit. Det är ditt EGET FAULT ditt liv är skit du fking förlorare
 

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2022
Messages
67
Reaction score
126
Points
33
Deals
16
Vi håller helt med om detta, vi gör vårt yttersta och använder alla våra resurser för att rätta till dessa problem, ta hand om dig.
 
View previous replies…

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Din syra fick bokstavligen någon att hamna på sjukhus eftersom den är falsk skit
 

american gopnik

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 18, 2023
Messages
28
Reaction score
15
Points
3
Du kan inte ens hålla jämna steg med din egen klusterfuck - när ägde syrabeställningen rum och hur kommer en bit blotterpapper eller gel att hospitera någon. Jag hoppas verkligen att karma knackar på din dörr med ett basebollträ snart
 

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2022
Messages
67
Reaction score
126
Points
33
Deals
16
TILL ALLA SOM TROR ATT VÅR ORGANISATION ÄR BEDRAGARE

Det här är chefen för hela organisationen som talar

För det första vill jag säga tack till alla som har visat Valentino Cartel Support under denna tuffa patch och vi ville låta dig veta att ditt stöd inte går obemärkt förbi, vi uppskattar verkligen var och en av er.

Nyligen har vi sett några hatfulla, negativa kommentarer om vår organisation som gör oss upprörda att se, vi förstår alla dina frustrationer, men det är inte trevligt att se våra lojala kunder vända sig mot oss efter en felaktig handling.

För att klargöra saker och ting har den medlem som drev denna sektor av verksamheten arresterats och hans session, prototnmail och telegram har alla äventyrats. Uppgifterna på hans enhet är krypterade så var inte rädda, ni är inte i fara, men framöver känner vi att det är bäst att använda en annan e-postadress. På grund av förlusten av meddelandetjänsterna har den nya medlemmen som har tilldelats för att hantera denna sektor ingen tidigare information, så allt han gör nu är helt nytt för honom. Det innebär att han inte känner till någon av de gamla kunderna eller någon av deras beställningar, och det är därför han ber folk om bevis på betalning och meddelandehistorik med den gamla medlemmen. Varje person som beställde tilldelades ett ordernummer som loggades på hans telefon. När han talade med förpackningsteamet kunde de på så sätt ge ut spårningsnummer i enlighet med detta. Efter gripandet av den här medlemmen har vi förlorat väldigt mycket information, och just nu försöker vi samla in så mycket som möjligt så att vi kan rätta till problemen. Det andra problemet är beslag, många av våra paket som har skickats ut har nyligen beslagtagits och våra huvudlager i Frankrike och Tyskland har stängts ner, vilket ytterligare hindrar vår organisation. De senaste tre veckorna har varit extremt jävliga om jag ska vara ärlig mot er.

Många av er har gjort kommentarer om att vi är bedragare, varför jag är transparent med er. Alla kunder som hjälper den här nya medlemmen att arbeta sig runt på den här webbplatsen kommer att uppskattas enormt. Även om jag just har sett att vi har blivit av med våra försäljningsrättigheter, vilket är synd att se. Vänligen maila oss för eventuella förfrågningar. Det viktigaste är att återställa det förtroende som hade byggts upp före detta. Vi strävar efter att göra det genom att ge alla högst 75% omskap beroende på deras situation. Vänligen maila oss med bevis på transaktionen, din ursprungliga order, hur mycket om något av det kom fram och din leveransadress. Vi ser fram emot alla nya affärsmöjligheter som kommer vår väg.

Information om beställningar som gjorts mellan den 25 september och den 2 oktober har gått förlorade på obestämd tid. Alla nya beställningar som gjorts från den 5: e när vi startade om verksamheten har behandlats såvida de inte har gjorts via bbgate-webbplatsen. Tack för att du förstår. Håll dig säker mitt folk.

Chefen
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Medan aaron gjorde bra affärer med många och i allmänhet var i god takt med sina beställningar, var allt om honom misstänkt från början för mig eftersom jag kunde säga att han inte var riktigt engagerad i samhället för personliga ändamål och även hans breda lager som aldrig verkade vara tillsammans på samma plats såg bara ut som "Darknet Vendor 101" för mig, hur som helst dropshipping är en modern affärsmodell men jag tyckte att det var töntigt att ha denna form av reklam när du uppenbarligen inte är killen :D På grund av hans misstänkta beteende växte jag verkligen mycket trots mot honom, för det faktum att han skulle utnyttja detta fantastiska samhälle för sin personliga vinning.

Lögner brukar aldrig räcka långt, men i det här fallet avslöjades den spännande intrig som aaron har skapat kring sig själv och de många andra personas (köpare och säljare) som han har på den här marknadsplatsen för mig den 29 augusti i år. Ändå kände jag inte för att göra något åt det eftersom att ha olika identiteter på darkweb är något, vilket är mycket vanligt och något jag också gör.

Ändå var det den 22 augusti som en användare kontaktade mig på Breaking Bad och frågade efter en mängd olika droger, men främst oxikodon för privat bruk. Vi började prata och det tog ungefär en vecka innan paketet var på väg. Det var det ögonblicket när köparen kontaktade mig igen med följande meddelande:

Så i det här skedet skulle jag vilja att ni tar en paus, öppnar sessionen och ser om det ID kan vara bekant för dig :D

Historien fortsätter...

Eftersom jag aldrig hade haft kontakt på sessionen med aaron tidigare kunde jag inte se vad som var på väg att utvecklas och fortsatte med att kontakta användaren med ett lata meddelande "Yo Gordon" för att låta honom veta vem jag är.

2 timmar och 2 minuter senare har min meddelandeförfrågan accepterats. Användaren svarade:

När jag fortsatte att konfrontera honom genom att säga:
Han sa ingenting på hela dagen även om han var MYCKET lyhörd tidigare och i USA var det fortfarande middagstid
Jag fortsatte att gräva:
Han kom ut och sa:
Jag fick några fugazi förklaringar till varför min kund hänvisade honom till mig, eftersom aaron ska vara en stor Oxycodone-leverantör i USA :D :D För mig är det ganska tydligt :)

BB-användaren som har skickat mig profilen svarade inte heller på en dag och sa sedan:

När jag svarade:
Jag fick inget svar, när paketet levererades blev jag aldrig kontaktad igen men kontot är fortfarande aktivt idag (senast aktivt: 9 oktober 2023)

Det kanske lämnar ett litet utrymme för tolkning men för mig är saker och ting ganska tydliga.

Från de uppgifter som jag kan se i adressen är personen bakom kontot från USA! (Fråga mig inte om hans adress :D)

Jag kunde fortsätta med att lägga till bevis på ovanstående uttalanden (skärmdumpar + videor) som jag har men det är slöseri med tid och energi!

Andra situationer som har lett till min åsikt om aaron är:

1. När jag precis började som säljare hade jag användare som Chobeskunk och 2 andra personer från Frankrike som väntade på ett svar från aaron i över 3 veckor redan efter att ha gjort en beställning och skickat mynt, det slutade aldrig sedan att människor kom hit då och då med samma fråga om att bli spökade i veckor och det är 4 månader sedan.
Ghosting efter att ha tagit en order = bluff
2. Hans kokain testades på 70%, annonserades på 90% +
3. Människor beställde Meth, fick 4MMC
4. Han erkänner att jag sålde Oxycodone spetsad med Fentanyl på Session
5. Postar om 95% 4MMC men skickar smutsig skit till kunder. När detta kommer ut säger han verkligen att han hanterade det genom att flyga till labbet med flygplanet för att förbättra sina kemisters arbete

Killar, allt detta är så illa, jag kan inte tro hur det kunde fortsätta så länge och långt och hur den här killen inte är förbjuden ännu? Det var löjligt att titta på men ärligt talat, vill vi ha den typen av uppmärksamhet att en användare som köpte droger på Breaking Bad kom in på sjukhuset från det? aaronstevens måste gå och var och en av hans sidokonton!

Jag undrar verkligen hur mycket pengar han lurade av människor.

Jag uppmanar verkligen behovet av tvingade escrow-transaktioner på Breaking Bad, alla som drar människor utanför forumet bör omedelbart förbjudas om det inte beviljades av administratörer.
 
View previous replies…

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
Jag kan lägga till 98%!!! SUPER AMPHETAMINE var verkligen maximalt 70% efter torkning och dessutom driver jag ett företag som nu öppnar det 27: e laboratoriet snart och jag lyckas fortfarande svara på kunder eller affärspartners inom en tidsperiod på 10 min - 2 timmar beroende på hur mycket jag behöver göra där han däremot tog hela 8 dagar tror jag att det var ... ja ja jag är inte säker på hur detta pågick så länge
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Det krävdes en person för att starta klagomålet och avslöja honom för hans handlingar, och jag är glad att det äntligen hände!
 

J03703

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Aug 27, 2023
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Det är så suspekt, verkar som om Aaron halkade upp lite där, jag antar att det händer när du jonglerar hur många sidokonton du glömmer vem du ska vara
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Det är verkligen väldigt konstigt för mig, jag vet ärligt talat inte. Speciellt att jag aldrig någonsin kontaktades igen av den här användaren, även om leveransen har varit perfekt, är det ovanligt.
 

Jackie Moon

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 5, 2023
Messages
1
Reaction score
5
Points
3
Gordon, jag har inte hälften så mycket insikt i den här världen som du har, men i mitt land är jag en slug gammal räv i branschen och Aarons beteende var misstänkt från första stund.
Jag har iakttagit honom i ett år, hur arrogant han försöker trycka ner andra säljare. Men det ser ut som om jag också börjar bli gammal, för tiden gick, jag såg de positiva utvärderingarna ackumuleras och det slog mig bara att det kanske är värt ett försök...
Sedan bröt skandalen ut, lyckligtvis för mig. Lyckligtvis också för dig, eftersom du praktiskt taget slog honom på kort tid, med din tillförlitlighet.
Så jag hör av mig till dig snart för lite amfetamin, om du inte har något emot det... 😇😂😂😂
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Det mesta är så uppenbart att det inte behövs någon insikt, antar jag :) Men du kan naturligtvis alltid kontakta mig så kan vi se om vi kan lyckas få en beställning att hända för dig! Naturligtvis har jag inget emot det :D :D :) :)
 

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
Allt detta utvecklas och det är till och med värre än jag föreställde mig, särskilt med tanke på det rykte och förtroende han en gång hade i samhället. Aarons handlingar är däremot ett stort svek mot alla här och bör definitivt avslöjas.

Mina kontakter med Aaron angående en betydande order till Sydkorea, värderad över flera tusen dollar, avslöjade flera alarmerande avvikelser:

  1. Han angav ett ovanligt uppblåst pris, nästan fyra gånger den konventionella kursen.
  2. Trots det höga priset avstod Aaron från att tillhandahålla några spårningsdetaljer och avledde alltid med tvetydiga ursäkter.
  3. Med tiden blev det plågsamt uppenbart att han varken hade bevis på försändelsen eller någon aning om var den befann sig, trots att han upprepade gånger försäkrade att den skulle levereras.
Mina försök att få någon form av kompensation, vare sig det gällde en fullständig eller partiell återbetalning eller till och med en omleverans, möttes utan svar och påståendet att det är uppenbart att det inte finns någon återbetalning för en sådan beställning. Aarons mönster verkar vara att utnyttja svårigheterna och utmaningarna med frakt, särskilt till knepiga destinationer som Sydkorea genom att helt enkelt inte skicka någonting och hävda att det bara är en svår plats att skicka och en återbetalning inte är meningsfull
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Jag kan bara föreställa mig den totala skada som orsakats ekonomiskt och till och med fysiskt. Det finns ingen ånger och det kommer inte att finnas något sätt att förlåta att man skickar någon till ett sjukhus med falska läkemedel

BB-teamet bör gå in för att få vartenda inlägg om hans e-postadress raderat, som ett första steg för att minimera skadan!

Kanske har han också förtjänat sig själv titeln "bedragare" vid det här laget, jag skulle uppskatta det :)
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,708
Points
113
Deals
666
@aaronstevens och andra

BB-teamet är väl medvetet om att arresteringar är något som händer i vår bransch. Inte varje gripande förstör en verksamhet.
Så snart nyheten om att @aaronstevens hade problem kom ut, kontaktade han oss omedelbart och bad oss att annullera alla beställningar så att folk kunde få tillbaka sina pengar.

Jag är också medveten om att @aaronstevens försöker minimera förlusten av sin verksamhet och gör ansträngningar för att få de flesta beställningar levererade till kunderna.

Tills situationen har stabiliserats har vi tillfälligt dolt alla @aaronstevens annonser. När de flesta problemen är lösta kommer @aaronstevens att kunna fortsätta handla på BB, men inte publicera budbärarkontakter så att alla affärer går igenom escrow.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Detta är ingen ursäkt för att sälja falska produkter som utsätter köparna för en fysisk fara, som hans LSD
Detta är precis vad Breaking Bad försöker eliminera från drogmarknaderna, säljare som utnyttjar sina konsumenter eftersom de inte vet bättre

Läs igenom alla anklagelser här i tråden, det går helt enkelt utöver allt som kan motiveras av ett tillslag som förmodligen blockerade honom / teamet i några dagar från att göra affärer. Vad den här tråden handlar om är mycket större
 
View previous replies…

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,708
Points
113
Deals
666
Jag ber inte om labbtester. Men se åtminstone offret och hans berättelse. Vad han använde, hur mycket, vad var symptomen, bevis på att han köpte det från Aron. Bara det här.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Jag tycker att det borde vara möjligt att få detta genom Cut eftersom han är i kontakt med köparen, om det finns ett bevis på TXID är det ännu bättre.
@NoCutt Kan du fixa något? :)
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Alla e-postkontakter är fortfarande synliga på hans profilsida
 

american gopnik

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 18, 2023
Messages
28
Reaction score
15
Points
3
Jag antar att det är uppenbart att webbplatsadministratörerna har varit med på det här hela tiden
 
Status
Not open for further replies.
  • If you charge someone with scam, you must provide proofs!
    Unsubstantiated accusations will not pass moderation! Inconclusive evidences also will not be accepted.

Top