Paracelsus
Addictionist
- Reaction score
- 233
Поздрави на всички!
След обсъждане с администрацията реших да отворя малка стая за консултации в този раздел на форума.
Малко за себе си: Аз съм лекар, специализирал психиатрия и наркология, и работя в тази област от години. Въз основа на опита си установих, че основното предизвикателство в здравеопазването, свързано със зависимостите, е липсата на знания и абсолютно справедливото недоверие към системата сред хората.
За щастие, платформи като Breaking Bad предоставят на хората известна свобода, позволявайки както на пациентите, така и на специалистите да общуват директно и анонимно, без да са обвързани с ограниченията на системата. да, никой тук няма да даде гаранции и няма да реши всичките ви проблеми вместо вас (както навсякъде другаде). Въпреки това тук можете да получите честна информация безплатно и без задължения.
В тази тема можете да задавате всякакви въпроси, свързани със здравето, веществата, пристрастяването, намаляването на вредите или други теми, които имат отношение или са донякъде несвързани с темата.
Въпреки че не мога да обещая, че ще отговоря незабавно (най-вероятно е точно обратното), ще направя всичко възможно да отговоря на всеки един от вас. Бих искал да напомня на всички, че онлайн изпращането на текстови съобщения има своите ограничения, не само по отношение на времето за отговор, но и по отношение на получаването на информация, необходима за обективни, полезни и безопасни препоръки.
Ако предпочитате по-лична комуникация, не се колебайте да се свържете с мен чрез лични съобщения.
И накрая, също така насърчавам всички да проучат целия раздел на форума " Медицина и здраве", да го споделят сред познатите си и по възможност да участват в съдържанието му. Ако имате знания или опит по тази тема, но не знаете откъде да започнете - също не се колебайте да ми пишете.
Във всеки случай ще се радвам да отговоря на въпросите ви и да окажа съдействие според възможностите си.
Останете на линия и бъдете здрави!