Какво е най-добре да се направи от маслото А (масло или прах PMK/BMK)?

Ukspice

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 5, 2022
Messages
29
Reaction score
8
Points
3
Аз съм начинаещ и искам да науча как да си направя масло от А !

Кой от тези продукти е най-добър за започване на процеса:

BMK масло или BMK прах
И
БМК масло или БМК прах

Кое от тези 4 масла или прахове е най-подходящо за приготвяне на масло А?
..............

Второ, труден процес ли е превръщането им в масло А ?????!
 

yin-yang

Don't buy from me
Resident
Joined
May 18, 2022
Messages
58
Reaction score
29
Points
18
BMK (P2P) - Представлява прекурсор от списък 1 за производство на амфетамини, главно метамфетамин. Вероятно разглеждате глицидат на БМК, който може да се превърне в кетон и можете да го използвате за производство на амфетамин. Не е най-добрата процедура за това, но е лесна, ако имате всички реактиви .

PMK се използва за MDMA.
 

Ukspice

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 5, 2022
Messages
29
Reaction score
8
Points
3
Какво бихте ми препоръчали да използвам, за да направя номер на масло и Cas ?

Апаанът е труден за получаване, но БМК и ПМК са лесно достъпни.

Ако използвам BMK глицидат, това ще направи ли масло с добро качество?

Какви са другите варианти, които мога да използвам, за да го направя?

Много благодаря за вашата помощ !
 

Ukspice

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 5, 2022
Messages
29
Reaction score
8
Points
3
БМК глицидат също така най-добре ли е да се получи като масло или прах ?

Каква е разликата и кое би било по-лесно за обработка ?
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93

BMK Glycidate 5449 всъщност е прах и се прехвърля в P2P (BMK Oil/Phenylacetone) с лесна реакция. След това бихте използвали Leuckart, за да преминете от BMK към вашия краен продукт.

За началото по-скоро бих ви препоръчал два различни пътя: