Какъв метод на синтез (метамфетамин) бихте препоръчали за начинаещ

Microogata

Don't buy from me
Resident
Reaction score
6
Здравейте. искам да синтезирам метамфетамин и да го продавам. Честно казано, аз съм напълно начинаещ и почти нищо не знам за химията (знам само най-основните неща). Бих искал да произведа достатъчно количество въз основа на сумата, която искам да спечеля (така че, бих казал 8-10 кг). Предполагам, че ще трябва да започна с производството на малки дози (за да се обуча)... Какъв метод за синтез на метамфетамин бихте препоръчали ? Като знам, че в крайна сметка бих искал да произвеждам 8-10 кг (в идеалния случай за една седмица) и че съм напълно начинаещ. Предполагам, че ако искам в крайна сметка да го продавам, той ще трябва да бъде поне прилично чист и с добро качество, така че това е нещо, което трябва да се вземе предвид.
Бих искал да добавя, че бих предпочел да купувам химикалите си въз основа на синтеза, който ще съм усвоил. Благодаря ви.

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,751
Deals
666
Като начало трябва да проучите всички техники, публикувани тук. Проучете реактивите, които се използват. Разберете кои реактиви можете да закупите сами. Всички методи не са много сложни, всичко зависи от уменията.

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
426
За да извършите химична реакция в няколко стъпки, трябва да изучавате химия. Това е все едно да кажете: "Искам да напиша роман, но не мога да пиша. Как да го направя?". Ами, научете се да пишете, по дяволите!
Ако научите реакциите само като по рецепта, рискувате да се провалите много остро, точно както ако се научите да печете суфле само по рецепта. В 7-8 от 10 случая суфлето ви няма да успее да се надигне и накрая ще се окажете с изпуснато и съсипано основно ястие. Докато един опитен готвач може да го направи директно от първия опит.