Question Looking for a vendor Nejlepší trh pro metadon hydrochlorid

Diziet Sma

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 13, 2023
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
Hledám spolehlivé tržiště pro nákup co nejčistšího metadon hydrochloridu (99 %+). Narazil někdo na dobrý zdroj?
 

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
162
Points
43
99 %+ pokud si to chcete koupit, nemusíte chodit sem na darknet, můžete si to koupit na clearnetu jako analytickou jakost od sigmaaaldrich

https://www.sigmaaldrich.com/IN/en/product/sigma/m0267

Buď jsi noobie nebo trolluješ, protože 99%+ je k ničemu a nenajdeš ho na žádném trhu.
 

Diziet Sma

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 13, 2023
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
Souhlasím, možná jsem noob re darknet.

Když jsem říkal 99 %, tak jsem jen říkal co nejčistší. A také, proč je 99 % k ničemu, myslel bych, že co nejčistší látka je užitečnější, ne méně. Ale znovu, ano, jsem v darknetu nováček. Nejsem noob, pokud jde o metadon hydrochlorid ve velmi čisté formě. Mám ho předepsaný v injekční formě (a rád to doložím). Toto je můj úkol. Zjišťuji, že je to stále obtížnější a můj předepisující lékař se opravdu snaží, abych ho vysadil, takže moje myšlenka je zkusit si ho obstarat od jiného dodavatele, kdyby došlo k nejhoršímu a oni ho stáhli bez předchozího upozornění.

Také také, není to v jasné? ne darknet? Asi se mýlím, ale tor ani VPN pro tuto výměnu nepoužívám. Ale nechci si dělat nepřátele a otravovat lidi, takže se omlouvám, jestli jsem to udělal hned na začátku. Pokud mi můžete pomoci, budu vám velmi vděčný.
 

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
162
Points
43