Glycidát BMK CAS: 5413-05-8

purosincorte

Don't buy from me
Member
Language
🇪🇸
Joined
Jan 24, 2022
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Jsem v tomto světě nováček, koupil jsem si bmk glycidát od Číňana, protože mi řekl, že je velmi snadné ho převést na A-olej, ale nebylo tomu tak. Chtěl bych se zeptat, jestli by bylo možné ho převést na A-olej, aby se z něj dala vyrobit rychlostní pasta. je bmk glycidát stejný jako p2np? Fungovala by mi metoda AL/HG synthesys? Zdravím a děkuji!
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,022
Points
93
Máte fotografii? Není to jako p2np, jako P2P (BMK), ale může se použít pro syntézu AL/HG. Sloučenina by měla být hydrolyzována z glycidátu v BMK pomocí kyseliny (HCl aq. dokonale vyhovuje). Na 1 kg BMK Gly je třeba 3 l konc. aq. kyseliny HCl. abt. Dále při zahřátí glycidátu kyselinou dojde k hydrolýze, uvolní se olej BMK (A-olej).
 
Last edited by a moderator:

JIW_LWB

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 6, 2023
Messages
7
Reaction score
1
Points
1
Vážený pane Dampiere,

Počítá se stejný poměr i pro pmk gly? Tedy 1kg pmk gly 3L kyseliny 37%?

Díky 🙏🏻
 

purosincorte

Don't buy from me
Member
Language
🇪🇸
Joined
Jan 24, 2022
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Jaký je rozdíl mezi p2p a p2pn? Bylo by snadné převést bmk glycidát na A-olej? A-olejem myslím to, co se prodává na darknetu, že stačí přidat kyselinu sírovou a metanol a vznikne rychlostní pasta. Díky za pomoc.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,022
Points
93
p2p olej, je snazší syntetizovat metamfetamin. p2np - pevné krystaly, jedna reakce na amfetamin (hlavně)
Velmi snadné, pokud máte HCl aq. 15% a více.
Kyselina sírová, není nejlepším činidlem pro konverzi.
 
Last edited by a moderator:

purosincorte

Don't buy from me
Member
Language
🇪🇸
Joined
Jan 24, 2022
Messages
6
Reaction score
0
Points
1