Nejjednodušší způsob syntézy meskalinu HCL

lazarus

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 3, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Ahoj lidi,
Jsem velmi amatérský chemik, který se poměrně dlouho (spolu se svým kamarádem, který je zkušený chemik) zabývá syntézou meskalinu hcl. Může mě někdo nasměrovat na relativně jednoduchý (a bezpečný) způsob syntézy této sloučeniny?

Díky
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
201
Reaction score
65
Points
28
Kdybyste si udělali průzkum, znali byste odpověď na tuto.....

Přesto vám řeknu, co by vám řeklo pětiminutové vyhledávání na Googlu...

3, 4, 5, trimethoxybenzaldehyd na 3,4,5, trimethoxynitrostyren, 3, 4, 5 trimethoxynitrostyren na meskalin.

Jak se k nim dostanete, nebudu volit, protože si to můžete najít prostřednictvím Googlu a této webové stránky.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Použití primárního aminu a nitrometanu, správně? Aha, a pak cokoli, co použijete k jeho redukci...
Jde mi o to, s jakým primárním aminem většina lidí začíná? Viděl jsem tu syntézu, která používá cyklohexylamin... je snadné ho získat, nebo ho lze nahradit jiným, je to "alifatický" amin? Nebo něco podobného. Podle toho, co jsem četl, existují dva typy a já vždycky řeknu ten špatný, ale jo.
Chci to udělat také, ale už jsem samozřejmě znal informace, které jste uvedl. Jde spíš o to, jak se v tom vyznat... aspoň pro mě, a to se ani nepovažuju za amatéra v chemii. lol.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
A také se omlouvám, že znovu oživuji tak staré vlákno
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
201
Reaction score
65
Points
28