Kolik potíží představuje objednávka methylaminu

Methylamine

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
18
Zdravím všechny
Jak velký problém nebo potíž je objednat nějaký methylamin Hcl nebo roztok online ?
A jak to usely poslat ?
Protože chápu, že když je metyamin roztok kapalina, pak je vysoce hořlavý.
A je pro mě bezpečnější objednat roztok nebo hack ?
Jsem nováček, tak se snažím pochopit.

T0lek511

Don't buy from me
Resident
Reaction score
86
Deals
1
Odkud pocházíte? V USA nebo EU je to velký problém. Ale pokud jste v Indii nebo Číně, problém není velký.

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Reaction score
160
S tím souhlasím. Pokud vím, methylamin není v EU nelegální vlastnit, ačkoli podle zákona musíte vyplnit prohlášení konečného uživatele, abyste si ho mohli objednat.

Existují společnosti, které ho prodávají tak jako tak, ale přesto je přistižení s velkým množstvím metylaminu problém, ať už si to člověk přizná, nebo ne. Metylamin ve velkém množství se většinou používá spíše v průmyslu než v jednoduché domácí chemii. Takže se budou ptát.

Ale technicky vzato, není nelegální ho vlastnit. Myslím, že i když je to legální, stejně byste za to mohli být nějak obviněni. Obvykle se zdá, že teď přehánějí a ohýbají zákony tak, že všechno, co se týká chemie, je nelegální. Jsem si jistý, že kdyby chtěli, tak by něco vyvedli.

tajira

Don't buy from me
Resident
Reaction score
15
Pokud nebude legální, pak se nebude prodávat, ale je.
Jak si myslíte, že se u nás lidé dostanou k metylaminu? Robbovým vlakem nebo tak něco?

Mind

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Proč objednávat něco, v čem je jen málo legitimního využití a obklopuje to tak obrovský mrak podezření?

Každopádně je to tak snadno proveditelné, až to bere dech... Kilogramy této krásné nádherné věci se dají (zdůraznil jsem snadno) syntetizovat za pouhých pár hodin (nepočítaje v to dobu vychladnutí reakční nádoby).