Je možné syntetizovat pentobarbital sodný z tablet fenobarbitalu?

Nstudies

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 2, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Dobrý den všem, jsem nováček ve studiu barbiturátů a chtěl jsem vědět, jestli je možné počínaje tabletami fenobarbitalu syntetizovat nějaký roztok pentobarbitalu sodného, jediné, co tady v regionu mám, je tato sloučenina a vyrobit ji od nuly je práce, na kterou momentálně nemám vhodné vybavení.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Ano, vypadá to docela jednoduše, ale řekněte mi, proč se s tím namáhat? Oba jsou to barbituráty a ve skutečnosti se liší pouze 1 funkční skupinou.
 

Nstudies

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 2, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Chci studovat tento typ granulární modifikace, vím, že jsou si velmi podobné, může to být užitečné, abych v budoucnu mohl provádět podobné modifikace pouhou výměnou tablet.

Můžete mi říci, jak tuto syntézu složek provést?
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
281
Points
63