Question Jsem v těchto věcech nováček, zajímalo by mě, jestli mi všichni můžete poskytnout tipy, triky a podobně?

Goose Shittington

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 21, 2023
Messages
2
Reaction score
2
Points
3
Dovolte mi, abych uvedl situaci na pravou míru: Již delší dobu mám předepsány různé léky. Před několika týdny se můj psychiatr rozhodl vysadit Zoloft, lék, který jsem do té doby užíval několik let. Výsledkem je, že mi jich zbývá značné množství.

Napadla mě myšlenka, že bych mohl svůj přebytek prodat a získat tak potřebnou hotovost. Ale jak je uvedeno v nadpisu, nikdy předtím jsem neprodával ani kapky proti kašli, natož tak silné léky, jako je Zoloft. Proto jsem se dnes připojil k tomuto fóru, abych se zeptal na základní věci: kolik ze svých zásob mám prodat? Kolik bych si měl účtovat v závislosti na tom, kolik se rozhodnu prodat? Jaké kroky mohu podniknout k ochraně své anonymity, abych se vyhnul spárům orgánů činných v trestním řízení? Má vůbec cenu prodávat podělaný Zoloft?

Pro trochu dalšího kontextu (ale ne na úkor toho, že se budu doxxovat), přemýšlím o tom, že ten Zoloft prodám v malém univerzitním městečku, kde se nachází můj univerzitní kampus na venkově/předměstí Maine, jakmile se asi za měsíc obnoví výuka. Je třeba také poznamenat, že v současné době nevlastním auto, takže doprava k mým transakcím bude muset probíhat buď pěšky, nebo možná pomocí veřejné dopravy.

Přemýšlím, že pokud mé první transakce dopadnou dobře, budu moci prodávat další přebytky a možná z toho vytvořit plnohodnotný byznys, ale možná přemýšlím příliš dopředu. Koneckonců vyhnout se vězení pro mě znamená mnohem víc než vydělat pár dolarů navíc.

Za všechny připomínky a rady jsem vděčný.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113