- Language
- 🇹🇷
- Reaction score
- 5
Ještě jednou vás zdravím, přátelé. Pokusil jsem se extrahovat volný základ PSE pomocí "Univerzální techniky extrakce: Přímo na včelu". Napíšu to zde podrobně i s obrázky. Na konci jsem získal voskovitou látku. Předem děkuji těm, kteří mají informace k tomuto tématu.
Nejprve začněme obsahem tablet.
- ibuprofen
- pseudoefedrin hydrochlorid
- kyselina askorbová (vitamin C)
- hydrogenfosforečnan vápenatý bezvodý
- sodná sůl kroskarmelózy
- Povidon (k-30)
- Mluvit
- Mikrokrystalická celulosa (typ 101)
- Oxid křemičitý-syloid 244
- Hydrogenovaný ricinový olej
- Hydroxypropylmethylcelulosa E-15
- Polyvinylalkohol
- Oxid titaničitý
- Hliníkový lak chinolinové žluti
- lecitin
- Xantanová guma
- Sluneční žluť hliníkového laku
Nejprve jsem provedl odečet, přičemž jsem postupoval přesně podle návodu. Obrázky po odečtení jsou následující.
Pak jsem si řekl, že od doby, kdy jsem tuto techniku zkoušel, uplynulo příliš mnoho času, a zkusil jsem ji znovu, přičemž jsem ji trochu pozměnil podle svých představ.
Věci, které jsem změnil pro sebe, jsou použití menšího množství acetonu, menšího množství kukuřičného škrobu a převaření s petrolejem před tím, než se to nechá příliš zaschnout.
Nyní chci přejít ke svým otázkám.
1 - Co přesně je ta voskovitá látka na prvních obrázcích?
2- Pokud je ta voskovitá látka správná, pak jsem k ní pustil plynný toluen HCl, ale neviděl jsem žádné odpadávání nebo tvorbu krystalů. Propustil jsem příliš málo plynu HCl, nebo jsem ho musel propustit více?
3- Jak dlouho trvá, než volná báze vykrystalizuje? Krystalizuje okamžitě, nebo musím čekat 12 hodin atd.?
4- Lze volnou bázi použít v reakci RP/I2, nebo ji musím převést na sůl HCL?
5- Prozatím mám k dispozici tablety, jejichž obsah jsem si zapsal. Předem děkuji zkušeným a znalým přátelům, pokud se podělí o své zkušenosti, jak je mohu odstranit.
Nejprve začněme obsahem tablet.
- ibuprofen
- pseudoefedrin hydrochlorid
- kyselina askorbová (vitamin C)