Мethylamin hydrochlorid

mejdubulok

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 21, 2022
Messages
23
Reaction score
25
Points
3
hilsener, venner;). Fortæl os, hvordan man arbejder med methylaminhydrochlorid?:unsure: Er det nødvendigt at opløse det, eller kan det kommes direkte i reaktoren? tak.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Det afhænger af syntesen, men i mange tilfælde bør man neutralisere den til den konjugerede base, methylamin.
 

mejdubulok

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 21, 2022
Messages
23
Reaction score
25
Points
3
Tak kære ven. hvad er metoden? hvis du kan forklare processen. tak.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Man basificerer bare det opløsningsmiddel, det er i, for at neutralisere lewis-syre (HCl i dette tilfælde), ofte kan man bare tilføje en opløsning af (for eksempel) NaOh dråbevis til pH....? 3 Jeg gætter på, at jeg vil slå det op, og methylaminet vil adskille sig, og man kan hælde det i en tragt. Jeg gætter, jeg slår det op. Jeg regnede med, at du kunne udfælde det, men indså, at det er en væske (gas opløst i en væske, men ikke opløselig i NaOh
 
Last edited:

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
For mig ser det ud til, at du neutraliserer det med NaOh og kører det til en gasvasker eller en anden egnet enhed til at fange methylamingassen i vand.
 

diogenes

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 27, 2021
Messages
183
Reaction score
93
Points
28
hilsener, venner;). Fortæl os, hvordan man arbejder med methylaminhydrochlorid?:unsure: Er det nødvendigt at opløse det, eller kan det sættes direkte i reaktoren? tak

Der er et emne af G Patton, hvordan man genererer og opløser methylaminbase i alkohol. Du bruger derefter alkoholopløsningen til din syntese.
 

rubarzan

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 24, 2023
Messages
17
Reaction score
6
Points
3
Hvis du mener reaktionen med phenylaceton. Neutraliser først methylaminet med syreklorid, og opvarm derefter, indtil vandet er fordampet. Opbevares i en lukket beholder i fryseren, indtil den skal bruges i 6 måneder. Den mængde, der bruges i reaktionen, er at tilføje en tredjedel af vægten af methylaminhydrochlorid, vandfri natriumhydroxid med methanol eller ethanol til reaktionen.
 
View previous replies…

mejdubulok

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 21, 2022
Messages
23
Reaction score
25
Points
3
I nogle reaktioner anvendes methylamin 40 %, og i nogle lande er denne opløsning tilladt. derfor er spørgsmålet: Hvis jeg har methylaminhydrochlorid, skal jeg så foretage yderligere manipulationer med det, eller kan jeg fortynde det med vand med det samme? for at få en opløsning. for at forberede 4 mm.

Jeg skriver gennem en oversætter. Det må du undskylde.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Hvis der ikke står "en 40 % opløsning af methylamin HCL ", skal du neutralisere det til methylamin.
 

T0lek511

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 10, 2023
Messages
126
Reaction score
84
Points
28
Deals
1
Hvis du reagerer methylaminhydrochlorid med NaOH, kan du lave methylamingas.
 

mejdubulok

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 21, 2022
Messages
23
Reaction score
25
Points
3
Tak til alle. Jeg har fundet en løsning. 🙏
 

jotoy

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 20, 2023
Messages
12
Reaction score
1
Points
3
Hej, kan du forklare din løsning?
 

Yavuz1453

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 15, 2022
Messages
11
Reaction score
18
Points
3
Jeg har brug for din hjælp. Jeg har masser af methylamin-saltsyrekrystaller, råmateriale, og hvordan kan jeg fortynde det? Jeg har brug for hjælp. Jeg ville blive glad, hvis du kunne hjælpe mig.
 

ZMI_AA0B

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 24, 2024
Messages
75
Reaction score
5
Points
8
Hvordan man syntetiserer metamfetamin fra methylaminhydrochlorid
 

FENTAMAS

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 2, 2024
Messages
84
Reaction score
64
Points
18
@ZMI_AA0B, det lyder som ... hvordan man laver kaffe af vand.
Normalt har startreagenset, som målforbindelsen syntetiseres fra, den største molekylvægt eller er begrænsende/dyreste.
Brug søgemaskinen eller se lignende tråde nedenfor, her er for mange forskellige diskussioner om målforbindelsen, synes jeg.
Her er også nogle videoer om det.
 

ZMI_AA0B

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 24, 2024
Messages
75
Reaction score
5
Points
8
metoder til fremstilling af MDMA eller meth.
I andre procedurer kan methylaminhydrochlorid bruges direkte, som det er. Når man f.eks. bruger aluminiumsfolie, der er amalgameret med kviksølvklorid som reduktionsmiddel, tilsætter man bare methylaminhydrokloridet til alkoholopløsningen. Derefter blandes ca. to gange vægten af 50 % natriumhydroxidopløsning i for at give fri base plus lidt salt og en smule overskydende natriumhydroxid. Tilstedeværelsen af både salt og lidt overskydende natriumhydroxid i reaktionsblandingen er nyttig for processen.
 
Top