Question 2c-x-derivater fra 2,5-dimethoxybenzaldehyd

s3v3n

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
11
Kan jeg bruge reaktionen beskrevet i pihkal til at syntetisere 2cb til andre derivater som 2c-d og bare starte med 2,5-dimethoxy-4-methylbenzaldehyd i stedet for 2,5-dimethoxybenzaldehyd og udelade halogeneringen i slutningen (med justerede mængder afc), eller skal jeg bruge en anden måde, og hvad ville der ske, hvis jeg stadig foretager reaktionen med 4-methyl-dmba? Mange tak

s3v3n

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
11
Jeg er virkelig ked af det dumme spørgsmål, selvfølgelig kan du gøre det, det er endda beskrevet i phikal, jeg havde bare ikke tid til at læse hele afsnittet om 2cd og så bare, at syntesen startede med noget andet end 4-methyl-dmba, og jeg ville ikke investere masser af penge i noget, som jeg ikke engang kan bruge senere.

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
424
Jeg ville ønske, at der var en regel om, at hvis man stiller et spørgsmål uden at gide at søge i forummet, bliver det skrottet.
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/syntheses-of-2c-phenylethylamines.1431/

s3v3n

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
11
Som jeg sagde, er jeg virkelig ked af det spørgsmål, men jeg har været virkelig stresset de sidste par dage og havde ikke meget tid til at søge gennem forummet, en funktion, der viser dig lignende spørgsmål, som for eksempel på stackoverflow, ville være meget nyttigt, men jeg ved ikke, hvor svært det er at implementere en sådan funktion. Håber du får en god dag, undskyld jeg forstyrrer dig