Question 4MMC (mefedron)

Khaafii

Don't buy from me
Resident
Reaction score
19
Hej med dig,

Jeg planlægger at gøre min første erfaring i den syntetiske verden med Mephedrone.

Nu er jeg ikke særlig bekendt med dette stof, men jeg var nysgerrig efter et par ting. Jeg vil gerne vide fra folk med erfaring med dette stof.

1. Hvor populært er dette produkt i dit land?
2. Hvad er priserne på 4MMC i bulk. fra 1 kg til ... (til folk med reel viden om dette produkt)

Jeg er nysgerrig omkring dette. Jeg planlægger at tilbyde alt i ren form, når den tid kommer. Så vær venlig at give oplysninger om dette med erfaring eller om priser, du kender til. Så jeg kan estimere for mig selv. Især produktets popularitet vil jeg gerne vide mere om og prisen i BULK.

Du kan også angive, om du har købt 4MMC fra en forhandler, og hvad det kostede dig. Så kan jeg lave mit eget skøn.
Jeg vil gerne høre fra forskellige mennesker og placere deres viden om 4MMC.

Tak til jer alle;)

HEISENBERG

Administrator
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,809
Deals
666
Mephedron er ved at blive utroligt populært, uanset hvor det dukker op. Med hensyn til priser er det værd at se på det lokale marked og tilgængeligheden af reagenser til syntesen. Den gennemsnitlige markedspris for 1 kg kvalitetsprodukt vil variere fra 8.000 dollars og opefter.

sleeplessmania

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
35
Hej.

"1. Hvor populært er dette produkt i dit land?"
Mephedron og andre katinoner blev ekstremt "populære" og brugt i Østeuropa, SNG (Rusland, Hviderusland, Ukraine) og Storbritannien sammen med Holland og de omkringliggende lande. Det har ikke altid været sådan, selvfølgelig først da syntetiske katinoner blev et hit i stofbrugernes verden, blev mephedron ikke primært brugt af den "almindelige" stofbruger [i de regioner, der er nævnt ovenfor], selvfølgelig var det lettere tilgængeligt og billigere at købe. Men i dag er det lortepartier af syntetiske katinoner (4mmc, 4cmc, 3cmc) eller dybest set ethvert HCl-stof, der kan krystalliseres til krystaller, der er behagelige for øjnene og brænder mere (de fleste mennesker tror på den idiotiske misforståelse, at jo mere det brænder, jo stærkere er det ...), og som kan administreres med insufflation. Og disse mennesker ved ikke engang, hvad det er for et stof, de køber, de kalder næsten alle katinoner for "krystaller".
*Med "de" talte jeg om den statistisk set store procentdel af mennesker i især østeuropæiske lande.

"2. Hvad er priserne på 4MMC i bulk. fra 1 kg til ..."
Afhænger af nogle alvorlige faktorer, kvalitet, forskel i stereoisomerforhold på forskellige partier, region. Men for at tale om et gennemsnit, hvor som helst fra 7500-10000 euro (som igen afhænger af de tidligere nævnte faktorer), bliver der bedt om mephedron på markedspriser.

"Hvis du købte 4MMC fra en forhandler, og hvad det kostede dig"
Jeg ville aldrig være så dum at købe det skrammel, som de ville sælge som mephedron her på gaden, men jeg har testet flere partier af mephedron fra polske leverandører. Men for først at besvare dit spørgsmål her på gaden ville et gram "krystal" [som kan indeholde alt fra 4 mmc til 3 cmc, selvfølgelig skåret til glemsel og virkelig beskidt] gå for 30-40 euro pr. gram.

Hvis du planlægger at producere mephedron i større skala, skal du være opmærksom på, at du ikke skynder dig nogen trin under syntesen, oxidation og urenheder er virkelig let at opnå, hvis du ikke følger reglerne nøje, når du syntetiserer dette stof.

Efter endt krystallisering anbefales flere omkrystalliseringer stærkt, da de fleste mephedron-leverandører sælger lortet ildelugtende kaustisk mephedron, som kunne undgås til en procentdel, hvis de ikke ville skynde sig med trinene og renset og omkrystalliseret produktet med omhu.

Vær også opmærksom på stereoisomerforhold, da dextro-isomer har mere fremherskende dopaminerg påvirkning, mindre noradrenalin og serotonerg affinitet. Mens den venstre isomer er mere fremherskende på serotoninerg og noradrenalin affinitet, men mindre på dopaminerg.

Khaafii

Don't buy from me
Resident
Reaction score
19
Jeg respekterer din tid og indsats for budskabet. Det vil jeg gerne takke dig for.

sleeplessmania

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
35
Der er ingen problemer. Lad mig vide, hvis du har andre spørgsmål om mephedron eller andre syntetiske katinoner i denne tråd.

Venom2021

Don't buy from me
New Member
Reaction score
29
lavet meph er meget billigt og let at lave 1 kg 4mmc i Polen er omkring 14.000 PLN til 16.000 PLN

HIGGS BOSSON

Expert
Solutions
1
Reaction score
802
Det er muligt at møde 300-500 dollars i køb af reagenser til 1 kg mephedron