4mmc syntese

WhalterWhite

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 4, 2022
Messages
26
Reaction score
13
Points
3
Vi har brug for:
-1 kg 2bromo 4 metylopropiofenon
- 4 l toulen
- 3,5 l metyloamina
- aceton


1. tilsæt til reaktoren 2B4M. Tilsæt derefter toulen og vent, indtil den opløses.

2. tilsæt langsomt methylamin og omrør opvarmning 90 minutter i 40 °, efter denne tid fra opvarmning og stadig blanding 30 min.

3. Stop omrøringen, og vent på, at blandingen deler sig i to lag, hvor det øverste lag bliver tilbage. Skyl med vand 1-2 gange.

4. Tilsæt blandingsvand 2 l og saltsyre 750 ml og tilsæt til blandingen.

Nu blev forskellige metoder testet:
1. metode. Hæld blandingen i plader og tør med luft. Når den er tør, rengøres den med acetone, og vi får pulveret. Ved denne metode blev 74% af pulverudbyttet opnået i en lille mængde.

2. Fremgangsmåde
Vi tilsætter 340 g kaustisk soda til blandingen med 800 ml koldt vand. Og når det er adskilt
Nu vil den rene mephedron adskille sig fra vandet. Mephedrone går op. Separat mephedron og tilsæt 2l methanol + 400 ml saltsyre til det. Vi skal have ca. 750 ml ren mephedron i opløsning. Vi hælder det på plader og venter på, at det tørrer. Derefter spytter vi med acetone, og vi har pulveret.

3. Metode.

Den tredje metode er med kold acetone og saltsyre, men jeg har ikke prøvet, og jeg kender ikke proportionerne.
:)
 

WhalterWhite

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 4, 2022
Messages
26
Reaction score
13
Points
3
Men når man bruger 40°, går alt godt. Er mere bedre i 60°?
 

Uncle Lee

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 1, 2022
Messages
44
Reaction score
50
Points
18
Du må hellere bruge DCM som opløsningsmiddel til reaktionen, hvis du bruger benzen, og reaktionstemperaturen er høj, eller reaktionstiden er for lang, vil det producere skadelige urenheder såsom pyrazin.
 

CristalKing

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 9, 2022
Messages
12
Reaction score
7
Points
3
yeld 74% var godt, men i slutproduktet har du en masse methylamin HCL. Slutproduktet med en masse methylamin HCl er vanskeligt at omkrystallisere og at få pæne store nåle, kun lille krystallinsk pulver. Til reaktionen bruger du for meget methylamin, skal være max x2 til 2Br4 så 2 l, og for meget HCL, skal være maksimalt 415 ml for 1 kg 2br4 optimal er 0,38 ml HCl på 37%. Hvis du giver mere syre, vil slutproduktet være mere hvidt, men ph vil være lavere 1-2.
 

WhalterWhite

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 4, 2022
Messages
26
Reaction score
13
Points
3
Jeg har bare en dcm-tønde. Jeg ved ikke, hvordan jeg skal gøre det. Hvilket tidspunkt, hvilken temperatur? Kan du hjælpe mig? Nu prøver jeg at lave 2b3chloro væske. Med venlig hilsen
 

CristalKing

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 9, 2022
Messages
12
Reaction score
7
Points
3
DCM er også godt, men husk, at det organiske lag vil være i bunden, og vandlaget vil være OP:

1) Opløs 1 kg 2-Br-3-chlorpropifenon eller i 4 l DCM.
2) Tilsæt til dette 2 l Methylamin 40% og bland det 4 timer. Hvis du arbejder med større mængder for eksempel 50 kg 2br3, skal du give methylamin meget langsomt 1-1,5 timer for at holde temperaturen ikke mere end 39 grader ..., efter tilsætning af al methylamin blandes det 3 timer
3) adskil det organiske bundlag og vask det 2 gange med vand.
4) Bland 0,390 ml HCl 37% med 300 ml vand
5) Tilsæt syreopløsning til det organiske lag og hold maksimum ca. 20 grader. Bland det 15 min i stor mængde længere ...(der kan forekomme et bundfald af det endelige produkt)
6) Efter 15 minutter opvarmes det hele til 39 grader, indtil alt bundfaldet er opløst i vandlaget. Stop omrøringen, og hold temperaturen på 39 grader, indtil lagene adskilles.
7) Dekanter vandlaget og tilsæt 1200 ml acetone til det. Bring det hele i kog, og hæld det derefter i en krystalliseringskuvette. Hvis der ikke dukker noget op ved stuetemperatur, skal kuvetten sættes i køleskabet ved 5 grader i 2 dage.
Vi venter på billeder af det endelige produkt... ;)
 

breathing.fire

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 19, 2022
Messages
38
Reaction score
12
Points
8
Hvorfor skal man lave mad uden dette, når man har lagt det i? Kan du ikke se to lag?
 

CristalKing

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 9, 2022
Messages
12
Reaction score
7
Points
3
Undskyld, jeg har lavet en lille fejl. Tilføj venligst 400-415 g 37% HCL-syre til 1 kg Br, ikke 390 ml, fordi det er lidt for meget. (g ikke ml)! Hvis du laver en lille mængde, kan du give 400 g, hvis mængden er større, skal du hellere bruge 410-415 g HCL til 1 kg br, fordi reaktionen er lidt eksotermisk, og lidt hcl-gas kan gå til luften ......
 

WhalterWhite

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 4, 2022
Messages
26
Reaction score
13
Points
3
Hvor meget i ml er 400 g saltsyre?
 

Pan Cyga

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 2, 2022
Messages
9
Reaction score
4
Points
3
Kan methylaminopløsning være 30 %? Jeg kan kun få adgang til det.
 

johnny.b

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 30, 2022
Messages
16
Reaction score
1
Points
3
Er det bedre at blande HCl med vand og adskille lagene, eller vil HCl 33-35% uden vand og uden blanding med acetone fungere?
 

Chenzen

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 4, 2022
Messages
7
Reaction score
2
Points
3
Brug aceton og hcl er bedre, ligesom du bruger vand
 

johnny.b

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 30, 2022
Messages
16
Reaction score
1
Points
3
Kan du fortælle mig, hvilke proportioner der vil være gode til at blande HCL og acetone.
Jeg ser folk bruge 1:8 event 1:10 mindre vil ikke være arbejde?
 

johnny.b

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 30, 2022
Messages
16
Reaction score
1
Points
3
Dette nedslag kan du helt sikkert smide væk, der er ikke noget godt personale?
 

johnny.b

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 30, 2022
Messages
16
Reaction score
1
Points
3
Jeg gør alt som i din opskrift, og det er stadig flydende aby idé?
 

Netflix

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 9, 2022
Messages
54
Reaction score
52
Points
18
2 gange vaskevand alene er ikke nok skylning skal være fra 3 til 5 vand må ikke være tomt i slutningen og hvorfor vand og saltsyre så har brug for en masse udsmidning for meget arbejde og lugte
 

WhalterWhite

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 4, 2022
Messages
26
Reaction score
13
Points
3
Jeg tilsatte 300 ml Hcl i 300 ml frit vand, der hurtigt blev fortykket under omrøring og langsom tilsætning.
 

Attachments

  • rDH30nGbOg.jpg
    rDH30nGbOg.jpg
    157.6 KB · Views: 181

WhalterWhite

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 4, 2022
Messages
26
Reaction score
13
Points
3
Hvad kan man gøre nu, hvordan løser man det?
 

Didi

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 13, 2022
Messages
31
Reaction score
18
Points
8
Med Aceton wash er det nemt
 
Top