5f-adb effekter, varighed og tilbagetrækning?

DrugCentral

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
Hej alle sammen,

Jeg planlægger at købe 100 g 5F-ADB. Jeg har stor erfaring med MDMB-4en-PINACA og de fleste af de syntetiske cannabinoider fra JWH. For dem, der har prøvet 5F-ADB før, hvordan er dens virkninger sammenlignet med almindelig THC? Og hvor længe varer virkningerne?

Endelig vil jeg gerne vide, hvor meget man skal bruge for at udvikle en afhængighed, og hvordan trangen er.

Tak til jer alle for jeres indsigt!
 

SoBlack

Don't buy from me
New Member
Language
🇩🇪
Joined
Apr 23, 2024
Messages
1
Reaction score
4
Points
3
Hej hej

Jeg har brugt dem begge i årevis
Min favorit er 5cl, men det er endda et spørgsmål om kvaliteten fra batchen på dette tidspunkt, hvem de fleste batcher kommer fra forstadier, jeg vil sige, at de overhovedet er meget silimar
Hvis du er bemærket, at i den sidste tid en grøn, rød og en hvid 5f adb batch går på verdensplan på dette tidspunkt 😂

Hvis du har brug for flere infos pls pm
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
200
Reaction score
203
Points
43
5F-ADB er meget mere potent end THC. Brugere rapporterer ofte om ekstremt intense og overvældende effekter, herunder stærke følelser af eufori, ændrede opfattelser og i nogle tilfælde hallucinationer.

Bivirkningerne kan være alvorlige og omfatter ekstrem angst, paranoia, forvirring, uro, hurtig puls, højt blodtryk, kvalme, opkastning og i nogle tilfælde kramper eller bevidsthedstab. Der er også rapporteret om langsigtede psykologiske effekter, såsom vedvarende angst eller depressive symptomer efter brug.

Risikoen for overdosering er betydeligt højere med 5F-ADB. Overdosering kan føre til alvorlige symptomer som anfald, hjerteanfald eller endda død. Det smalle terapeutiske vindue (det dosisområde, der giver den ønskede effekt uden at forårsage toksicitet) gør det farligt.

Virkningen indtræffer normalt hurtigt, inden for få minutter efter rygning eller dampning. Varigheden af virkningerne kan variere, men varer typisk 1-2 timer, når oplevelsen er på sit højeste, efterfulgt af en langvarig nedtrapning, der kan vare flere timer. Den samlede varighed kan være omkring 4-6 timer, men restvirkninger som angst eller ubehag kan vare meget længere.

5F-ADB er meget mere potent og har en højere risiko for alvorlige bivirkninger og overdosering sammenlignet med THC. Virkningerne er mere intense og mindre forudsigelige, hvilket gør det betydeligt farligere.
 

Artan

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Nov 20, 2023
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Jeg har givet det til to personer med. Noooo tolarence og symptomerne er meget skræmmende ... og blandingen er 40 gram ved 60 g urt !!! meget potent, forresten, hvis nogen fyr nu er korrekt, hvor % er denne blanding, så fortæl mig at være bedre til min viden!!!! Tak for hjælpen
 
Top