A-olie til Hcl amfetamin

mental

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Er der nogen guide til, hvordan man laver (A-Oil)n-formyamphetamine til amfetamin hcl? Tak skal du have

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,895
Deals
1
Hej, du vil gerne have præcis amfetamin HCl eller METHamphetamine HCl?

Last edited by a moderator:

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
426
Ja, slutproduktet ville være amfetaminsulfat, ikke HCl.
Man behandler formylamfetamin ved at tilsætte HCl for at producere amfetamin. Derefter basificerer man det, omkrystalliserer det og dampdestillerer freebasen. Tilsæt derefter svovlsyre, og voilà: amfetaminsulfat.

mental

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Okay, jeg troede, det var det samme som med kokain, at slutproduktet er hcl. Jeg er ikke kemiker, så jeg håber, du tilgiver mig. Er det muligt, at jeg lærer denne procedure, hvis jeg får en trinvis vejledning og gør det forsigtigt i lille skala først? Er der nogen, der er villige til at dele eller sælge denne viden? Og jeg mente amfetamin, ikke metamfetamin.

WillD

Expert
Reaction score
1,062
HCl's amfetaminsalt er meget ustabilt (hydrofobt). HCl-salte til metamfetamin, kokain og mange andre stoffer er i stabil form.

Last edited by a moderator:

mental

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Okay, så lad mig spørge på den rigtige måde. Er der nogen, der har en guide eller kan lave en til, hvordan man omdanner a-olie til amfetaminsulfat? Tak for hjælpen

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
426

mental

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Det er jeg glad for. Nu føler jeg mig også flov over ikke at kunne finde den selv.

Dis

Don't buy from me
New Member
Reaction score
4
Hej alle sammen,
har jeg forstået det korrekt....
Du kan bruge svovlsyre med en renhed på kun 15% til at fremstille amfetaminsulfat fra A-olie (amfetaminbase)?
Hvad med saltsyre 30-33% techn. 250 ml? Hvad får man ud af at bruge saltsyre, hvis det overhovedet er muligt?? amfetaminhydrochlorid....
Og hvad med 39% ren fosforsyre? Det er vel amfetaminfosfat?
Eller har jeg misforstået det helt, og skal man altid bruge syrer med den højeste renhed, dvs. 96-99 %?
Hvad skal man ellers bruge for at lave amfetamin af A-olie? Jeg har hørt, at man også skal bruge ren methanol, er det rigtigt?
Jeg har en god kilde til ren metanol, måske kender de fleste af jer den allerede, "Tankpatronen" / "fuel cartridges" ....
I Tyskland kan du ikke købe disse kemikalier i så høj renhed ... Eller også har man relationer til de rigtige mennesker....
Er der et sted i forummet instruktioner om, hvordan man gør processen trin for trin, eller kan nogen sende mig et link til det for eksempel?
Jeg ved, at A-olie + svovlsyre = amfetaminsulfat.
Men jeg ved ikke, hvordan hele processen fungerer, det kan ikke være, at du kun har brug for to ting, A-olie og svovlsyre.....
Det ville være dejligt, hvis nogen kunne oplyse mig!
For jeg har noget A-olie lige nu, men jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre med det :)
venlig hilsen
Dis

Ok, nogle spørgsmål er besvaret, jeg så videoen, hvor han laver amfetaminfreebase, derefter blander acetone med svovlsyre og hælder dette i freebasen dråbe for dråbe, indtil det udfældes, og pH-værdien er rigtig.
Betyder det, at jeg kun behøver svovlsyre og acetone for at lave amfetaminsulfat af A-Oil?
Men hvad med renheden af de ingredienser, jeg nævnte ovenfor, kan nogen venligst besvare disse spørgsmål for mig, bare af nysgerrighed....

Last edited:

Xiaoyan

Don't buy from me
Resident
Reaction score
5
A-olie?

Er amfetamin olie?

Havde det et andet navn?

Er disse produkter de samme?
A-olie | BMK-olie | Phenylaceton | PMK-olie | MDP2P-olie | P2P-olie

Last edited:

DEA:)

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3

Analytens navn N-formylamfetamin
CAS-nummer 22148-75-0
Molekylær formel C10 H13 N O
Molekylvægt 163,20
Nøjagtig masse 163,2163
IUPAC N-(1-phenylpropan-2-yl)formamid

https:// en.m.wikipedia.org/wiki/Formetorex

Jeg tror, det er den her, ikke? Hvad med dens egen aktivitet? Jeg går i gang med at undersøge det.

drpepperz2!

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
For at svare på spørgsmålet er det ret nemt, hcl er ikke så hydroskopisk som antaget, a-olie varierer i kvalitet, så en nøjagtig formel kan jeg ikke give.

Hvis det er muligt, kan du få max 37% hcl-opløsning, helst allerede i methanol. I vand fungerer, men det er meget mere besværligt.

Så hvis 37% hcl i methanol er tilgængeligt, ved du, hvor meget mollbase din olie har. Du kan fortynde Hcl med mere methanol og beregne en lille overskridelse af Hcl til en pH-værdi på ca. 6,7.

Tilsæt det dråbevis, mens du har en lille hvirvel, efter at du har tilsat methanol + Hcl, tilføjer du grundlæggende mere methanol, hvis det er nødvendigt, og fortsætter med at røre et stykke tid.

Produktet er ikke rødt. Til tørring. Mål pH-værdien af det tørre pulver ved at tilsætte det til 20 ml destilleret vand, og hvis det ikke er pH 7, kan du stadig korrigere det ved at tilsætte methanol og en olie eller tilsætte methanol ± HCL, indtil du har din amf-HCL på en korrekt pH-værdi.

Hvis det laves med en almindelig HCL-H20-opløsning, skal du altid bruge den højeste % HCL, der er nemmest at finde, bruge ca. 1,5 gange mængden af methanol som mængden af A-olie, tilsætte HCL dråbevis på grund af vandindholdet, og du vil sandsynligvis se din udfældning forsvinde, før den når bunden. Den stigende temp. Vil gøre det endnu mere vandholdigt. Fortsæt, indtil den tørre ph er nået.

Så du ville ikke have en pæn pasta, og enten skal du langsomt koge vandet af, eller tilsætte ca. 60% af volumen i methanol, 48 timer i fryseren, for at din A++ amf-HcL kan sætte sig, fjerne væsken og lade den tørre, du kan kontrollere, om væskens ph stadig er i specifikationer og koge den resterende væske af, for at få den resterende amf hcl.

Last edited:

MagikalFlashTrax

Don't buy from me
Resident
Reaction score
8
Er du sikker på, at 70 % H2SO4 eller HCl alligevel vil være rent nok til optimale forhold? for ja, jeg tænkte, at H2O dræber Amph-molekylet, og for eksempel skal en vask med acetone udføres med ren, tør acetone!
... Jeg er lige nu stadig forvirret her min kære*$*

Last edited:
Reaction score
314
Det er muligt at bruge vandige syreopløsninger til at opnå amfetaminsalte
Det skal forstås, at det vand, der er til stede, vil forstyrre udfældningen af produktet
Tør acetone bruges til at binde det overskydende vand, og produktet vil udfældes
Det er bedre at bruge stærkt koncentrerede syrer