Hej alle sammen,
har jeg forstået det korrekt....
Du kan bruge svovlsyre med en renhed på kun 15% til at fremstille amfetaminsulfat fra A-olie (amfetaminbase)?
Hvad med saltsyre 30-33% techn. 250 ml? Hvad får man ud af at bruge saltsyre, hvis det overhovedet er muligt?? amfetaminhydrochlorid....
Og hvad med 39% ren fosforsyre? Det er vel amfetaminfosfat?
Eller har jeg misforstået det helt, og skal man altid bruge syrer med den højeste renhed, dvs. 96-99 %?
Hvad skal man ellers bruge for at lave amfetamin af A-olie? Jeg har hørt, at man også skal bruge ren methanol, er det rigtigt?
Jeg har en god kilde til ren metanol, måske kender de fleste af jer den allerede, "Tankpatronen" / "fuel cartridges" ....
I Tyskland kan du ikke købe disse kemikalier i så høj renhed ... Eller også har man relationer til de rigtige mennesker....
Er der et sted i forummet instruktioner om, hvordan man gør processen trin for trin, eller kan nogen sende mig et link til det for eksempel?
Jeg ved, at A-olie + svovlsyre = amfetaminsulfat.
Men jeg ved ikke, hvordan hele processen fungerer, det kan ikke være, at du kun har brug for to ting, A-olie og svovlsyre.....
Det ville være dejligt, hvis nogen kunne oplyse mig!
For jeg har noget A-olie lige nu, men jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre med det
venlig hilsen
Dis
Ok, nogle spørgsmål er besvaret, jeg så videoen, hvor han laver amfetaminfreebase, derefter blander acetone med svovlsyre og hælder dette i freebasen dråbe for dråbe, indtil det udfældes, og pH-værdien er rigtig.
Betyder det, at jeg kun behøver svovlsyre og acetone for at lave amfetaminsulfat af A-Oil?
Men hvad med renheden af de ingredienser, jeg nævnte ovenfor, kan nogen venligst besvare disse spørgsmål for mig, bare af nysgerrighed....