Råd om, hvordan en nybegynder sandsynligvis kan lave en sikker syntese af amfetamin

Cryptohippo

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Hej fantastiske mennesker, jeg gætter på, at de fleste af jer er professionelle kemikere eller i det mindste har en højere uddannelse inden for dette område.
Det har jeg ikke. For 16 år siden spekulerede jeg på, om jeg nogensinde ville være i stand til at lave min egen amfetamin (jeg har undersøgt virkningerne af dette produkt hver dag i de sidste 20 år). På det tidspunkt var de eneste tilgængelige ressourcer den anarkistiske kogebog, så jeg holdt mig langt væk.
Da jeg så en video på dette forum, der viste processen trin for trin, blev jeg overrasket over, hvor let det faktisk ser ud. Vil nogen venligst rådgive, om dette sikkert kan gøres af en forsigtig, men uerfaren person (yeild ville kun nogensinde være beregnet til personlig reaserch). Også for at være meget klar er jeg ikke interesseret i metamfetaminsyntese.
Ethvert råd meget appriciated.
Skål

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,769
Deals
666
En person uden kendskab til kemi kan syntetisere amfetamin. Men meget få mennesker kan gøre det rigtigt første gang. Hvis man prøver hårdt, kan man efter et par forsøg opnå meget gode resultater. Det vigtigste er erfaring.

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Reaction score
48
Prøv det i lille skala, indtil du forstår det. Det er meget let. Bare vær forsigtig med kviksølvforbindelser. Sørg først for, at du har alt så sikkert som muligt. Handsker, kittel, ventilation, øjenbeskyttelse, åndedrætsværn, øjenskyllestation, nødbruser, brandslukker. Hvis du har brug for hjælp, skal du bare spørge. Held og lykke.