Anisolie som forløber for para-methoxyamfetamin (PMA)

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28


Prøv at se, om denne specifikke artikel blev diskuteret eller uploadet ... så noget med anisolie, men jeg får heller ikke alt, hvad jeg læser ... Så for dem, der kan tolke dette bedre, måske rart ... hvis gamle yadaa yadaa vil jeg høre det snart nok ...
 

Attachments

  • 3b5xg7KLDk.pdf
    273.6 KB · Views: 595

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Jeg er forvirret over, hvad du spørger om. Jeg føler, at jeg kan følge dette og nå målet. Hvis du nævner specifikke spørgsmål, kan jeg eller en anden måske svare på dem. Der er dog ikke noget spørgsmål at besvare
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
2.4.2. Syntese af 4-methoxyphenol
Treogtyve gram H2O2 (30 %) blev tilsat til 19 ml
HCOOH (98-100%) for at syntetisere performinsyre. Sidstnævnte
blev tilsat til en intenst omrørt opløsning af 4-methoxy-
benzaldehyd (12 ml) i 200 ml DCM (DCM blev valgt
da det er inert over for H2O2
). Den omrørte blanding blev
tilbagesvaling ved 39 8C i ca. 20 h. Performinsyren
blev tilsat i 5 ml mængder med 15 minutters mellemrum. Oprindeligt var reaktionsblandingen farveløs,
reaktionsblandingen farveløs, men efter en halv time fremkom en
lysegult skær frem. Under reaktionen blev farven
mere intens og ændrede sig til gulbrun. Da
reaktionen var færdig, blev DCM-fasen isoleret, og
opløsningsmidlet fjernet via vakuumdestillation. Derefter blev 200 ml
NaOH (20 %) og 75 ml MeOH tilsat. Blandingen
blev omrørt i 1 time. MeOH blev fjernet med vakuumdestillation
destillation, og den alkaliske blanding blev syrnet med
HCl (32%) til pH 1. Blandingen blev ekstraheret med 2-
150 ml DCM. DCM-ekstrakterne blev kombineret, og
opløsningsmidlet blev fjernet via vakuumdestillation. De 10,5 g af en
brun væske, der let størknede ved kontakt med luft
forblev. GC-HSPME/MS-analyse indikerede 4-methoxy-
phenol som hovedkomponent. Oprenset 4-methoxyphenol var
hvid
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
23 g 30 % hydrogenperoxid blev tilsat 19 ml ren myresyre, hvilket gav performinsyre.
Kom 12 ml benzaldehyd i 200 ml dichlormethan. Bland det. Perlsyre blev tilsat 5 ml ad gangen hvert 15. minut. Det blev tilbagesvalet ved 398 °C i 20 timer. Det gik fra klart til lysegult og derefter gulbrunt. Det blev hældt i en skilletragt, og så blev det brune stof vakuumdestilleret. Jeg gætter på, at når formen opvarmes, vil temperaturen holde op med at stige et stykke tid, og klar DCM vil gå over. Når det er væk, begynder temperaturen at stige, og så er man færdig med den del.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
40 g natriumhydroxid blev opløst i 200 ml vand og 75 ml methanol. Det blev kombineret med din rm fra sidste indlæg og omrørt i en time. Det blev vakuumdestilleret, indtil den første fraktion (methanol) kom ud (hold øje med, om termometeret springer igen). 32 % saltsyre blev tilsat under rigelig omrøring til pH 1. 150 ml DCM blev tilsat, omrørt eller slynget i et stykke tid (ca. 5 minutter), det blev adskilt (skilletragt), 150 ml DCM blev tilsat igen, slynget/omrørt, skilletragt, derefter blev dcm'en vakuumdestilleret. Den brune væske størknede til 10,5 gram beskidt methoxyphenol....
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
40 g natriumhydroxid blev opløst i 200 ml vand og 75 ml methanol. Det blev kombineret med din arm fra sidste indlæg og omrørt i en time. Det blev vakuumdestilleret, indtil den første fraktion (methanol) kom ud (hold øje med, om termometeret springer igen). 32 % saltsyre blev tilsat under rigelig omrøring til pH 1. 150 ml DCM blev tilsat, omrørt eller slynget i et stykke tid (ca. 5 minutter), det blev adskilt (skilletragt), 150 ml DCM blev tilsat igen, slynget/omrørt, skilletragt, derefter blev dcm'en vakuumdestilleret. Den brune væske størknede til 10,5 gram beskidt methoxyphenol. Det ser ud til, at vakuumdestillation er den bedste måde at rense den på efterfulgt af omkrystallisering i petroleumsether/ethylacetat. Men !!!!
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
246
Points
43
Fremstil ikke, spred ikke PMA på nogen måde, hver gang dette vises, dør nogle mennesker, da dette lægemiddel har en meget dårlig sikkerhedsprofil og desuden altid føles som om man bare ikke har brugt nok til at få de ønskede effekter.
Det er slemt nok at have produceret et stof, der slog folk ihjel, men det ophidser også svinene, som drevet af medierne, der altid går amok, når den slags sker, begynder at pille hele scenen fra hinanden for at få nogle hurtige historier om succes.
Desuden vil alle sladre om dig, og det med rette.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Opdatering Jeg gennemgik Rhodium-arkiverne , og det hyperlink fører dig til at lave P2P ved hjælp af anathole
 
Top