Question Badesalte (bk-MDMA, 4-MMC, MDPV ...) giver positive resultater i antidrog-tests for stoffer som MDMA, amfetamin ...?

antrax

Don't buy from me
Resident
Reaction score
56
Jeg er i tvivl om, hvorvidt badesalte (bk-MDMA, 4-MMC, MDPV ...) giver positive resultater i de reaktive antidrog-tests, der bruges til at opdage MDMA, amfetamin ...) eller ej ...
Tak til jer alle!!!

Aaron

Don't buy from me
New Member
Reaction score
12
Jeg tror ikke, at MDPV har nogen metabolitter til fælles med MDMA, så nej.
Det er en pyro og minder mere om Alpha-PVP end MDMA, selv den kemiske struktur ligner en kombination af begge.

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
309
Det nørdede svar er, at ketonholdige stimulanser metaboliseres til deres hydroxyanalog, som også produceres, når lignende stoffer uden ketondel indtages. De har således alle metabolitter til fælles, men jeg ved ikke, om deres halveringstid har noget til fælles. Jeg har fundet frem til en mundspray, som gør de fleste spytprøver ugyldige (lad ikke metabolitten interagere med antistoffet i prøven). Hvis du er positiv over for meth, bør du erklære misbrug af efedrinholdig næsespray som årsag til den falske positiv.

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
309
Næsespray-misbrugserklæringen fik min kammerats lastbilkørekort tilbage, da han er professionel chauffør ... og vi ravere er afhængige af lastbilchauffører, ligesom vi er afhængige af folk som mig, der underviser i kemi rundt omkring.