BB WIKI encyklopædi

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,769
Deals
666

43535

WIKI BB inviterer dig til det kemisk-farmakologiske vidensbibliotek. Vi har udviklet en ny praktisk tilgang til datapræsentation for at gøre det nemmere for dig, som adskiller sig fra forummet. Navigationen er arrangeret på en sådan måde, at du intuitivt nemt kan finde de nødvendige oplysninger om beskrivelse af stoffer, deres forstadier, syntesemetoder og teknologier, analyse, oprensning, egenskaber, farmakologiske virkninger osv. Alt indhold på WIKI BB er skrevet af relevante profileksperter. Afsnittet bliver konstant suppleret og opdateret i henhold til dine forslag og ønsker, som du kan efterlade i diskussionsafsnittet. Vi er glade for at se dig blandt vores brugere.

pseudorando

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Jeg har bemærket, at nogle af linkene i wikien fører til bbgates clear-net-sider.
Misforstå mig ikke, så vidt jeg kan se, har du konfigureret tingene korrekt, hvor login-sessioner ikke fortsætter mellem .onion-adresser og clear-net-adresser (selvom det bare kan være min browser, der beskytter mig).
Men af forskellige, måske obskure årsager, anses dette stadig for at være risikabelt.
Jeg spekulerer på, om du har nogen tanker om at frigive noget i retning af et arkiv, der kan downloades, af den (komplette) wiki?
Ud over hensynet til privatlivets fred tænker jeg også på bevaring, da vi gang på gang har set disse lagre af forbudt viden blive opbygget for derefter at blive revet ned.

Consider

Don't buy from me
Resident
Reaction score
7
Ekspert, kan du nedbryde denne reaktion for mig, er reaktion af spaths og gridnard på syntese af efedrin, jeg har brug for vejledning som mængder til at reagere, tid og anden tilstand.

Attachments

• iIgwy3tnbO.jpg
    iIgwy3tnbO.jpg
    119 KB · Views: 98
Last edited: