de bedste fødevarer til munchies?

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
315
Reaction score
375
Points
63
personligt elsker jeg sushi, når jeg er lækkersulten. jeg har også lige prøvet sakura mochi, mens jeg var høj, og den var perfekt, det var det, der inspirerede mig til at lave denne tråd lol
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
144
Reaction score
102
Points
28
Har næppe munchies, men sushi er godt
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
157
Reaction score
49
Points
28
Ah, jeg er uenig, jeg kan godt lide chokolade Hagen das eller sen 30'er til tidlig 40'er helt hårløs fisse, fjerde ville være tallhouse chocolate chip cookies og 5. er tysk chokoladekage. Sødmælk er en absolut nødvendighed med de sidste 2 og meth og en tumbler bushmills med nummer to og ægte flødeskum med nr. 1 og potentielt også nummer 2.
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
315
Reaction score
375
Points
63
Alle disse ting er svære, undtagen at spise på meth. Jeg kaster op, hver gang jeg prøver.
 
  • Like
Reactions: vis

Nihahaha

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Feb 6, 2024
Messages
8
Reaction score
12
Points
3
Jeg anbefaler dig kål, for sjov, hvis du ikke kan lide grøntsager, ved jeg det ikke, men grøntsager kan nemt fylde din tomme mave, jeg siger det ud fra empiriske beviser, det er heller ikke videnskabeligt.
 

Nihahaha

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Feb 6, 2024
Messages
8
Reaction score
12
Points
3
Afhængigt af de stoffer, du bruger, har det også indflydelse, jeg er mere inde i cannabisproblematikken.
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
315
Reaction score
375
Points
63
hash er det eneste stof, der gør mig sulten ^^;

Jeg kan ikke spise på andet end måske alkohol, men jeg kan ikke lide at drikke. Jeg plejer bare at græde, hver gang jeg er fuld ...
 
  • Wow
Reactions: vis

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
Første gang jeg har set en anden sige sødmælk. Stort bifald! Jeg sværger til det - flydende mad! Og det animalske fedt er så godt for dig! Jeg er den mest forkomne fyr, der går ned ad gaden, men jeg har en kvart kande sødmælk i min papirspose, som jeg nipper til. Normalt mælk til dag 1 og 2, hvis overhovedet noget. Derefter udvikles der en vis appetit, det er svært at sige. Giften ligger i dosen, så længe jeg ikke bider tænderne sammen, kan jeg spise næsten hvad som helst på det tidspunkt. Nogle gange er det tid til at gå på arbejde, og man indser, at man har været oppe siden fredag. Vær forberedt på det. Mælk og pedialyte redder din røv! Nogle gange er en Redbull og en pakke Skittles den bedste morgenmad.

På hash er alting meget spiseligt, og det er normalt, når den søde tand sætter ind, eller du får en trang (salt, krydret, peanutbutter osv.)... Jeg kunne skrive en bog, men hvis jeg skal vælge, så er det terriyaki-kylling med bløde hvide ris eller ris og bønner med den uundværlige "specialsauce" ;] ... ... Et par california rolls er dog altid godt. Morgenmad meget sent om aftenen/tidligt om morgenen, som regel efter at have drukket, måske efter en god tur, hvem ved... Jeg elsker stegte kartofler, pandekager, bacon, en omelet, hele molevitten. Kold frugtsalat med honning eller en bærsmoothie og til sidst OJ til fordøjelsen, og så er det tid til en god lur - jeg drikker dog meget sjældent alkohol. At drikke er noget lort ... men der er tid og sted. Jeg er typisk nødt til at vælge min misbrugsfase, alkohol eller opiater, for mig normalt sidstnævnte. Men det er en helt anden snak.

Jeg prædiker for det meste vegetarisk, men jeg praktiserer det sjældent. Jeg spiser udelukkende frugt og grøntsager, eller hvad der ellers er uforarbejdet, med andre ord så tæt på den naturlige form, som da det blev høstet. Æg, fisk, bønner, nødder/bælgfrugter osv. Undgå opdrætsfisk. Sagde jeg sødmælk? Hytteost og yoghurt. Prøv at undgå rødt kød og svinekød, når det er muligt. Jeg kan dog aldrig sige nej til en god cheeseburger... Kylling og kalkun er ikke så dårligt for dig, men prøv at spise sparsomt i konservative portioner. Jeg har levet af toastbrød i den sidste måneds tid, men jeg prøver ikke at spise kornprodukter, det er alt sammen forarbejdet, tomme kalorier med skadelige tilsætningsstoffer. Havregryn er nok den eneste undtagelse. Drop smørret, sukkeret og fløden, tilsæt olivenolie, honning, eddike og alt det hvidløg, peber og krydderurter, du har lyst til, og så er du godt kørende. Det var selvfølgelig ikke meningen, at dette skulle være en sundhedsnørdet tråd eller et indlæg, men det er mine visdomsord. Prøv at passe på dig selv. Det er ikke altid, man har lyst eller er nødt til det, men nogle gange er man nødt til det og må stå distancen. Det er godt at vide hvordan. Det er ikke metamfetaminen, der ødelægger dig så hurtigt, det er manglen på søvn og omsorg. Fester ser lidt gammel ud af sin alder, men han klarede det fint. Børst tænder, når det er muligt - eller endnu bedre, hav et sæt med i bilen eller lignende. Jeg kunne blive ved, men jeg gemmer det til et andet indlæg.

Et af mine yndlingsordsprog er: "Sult er det bedste krydderi".
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
315
Reaction score
375
Points
63
så sandt. dit svar er super omfattende!!! jeg ville komme med et bedre svar, men jeg er træt, mens jeg skriver dette ^^;

og du har ret, jeg har virkelig lyst til noget sødt lige nu T_T
 
  • Like
Reactions: vis

edy's

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 1, 2023
Messages
63
Reaction score
46
Points
18
S
😂😂🤣sushi, en god joint og The Doors i radioen,
Åh gud, ja, jeg føler med dig.
 
Top