Question Bedste måde at fortynde en fast prøve af et narkotisk stof på

Midget_Impinger

Don't buy from me
Resident
Reaction score
11
Jeg har for nylig syntetiseret noget amfetamin, og jeg tager det i forbindelse med mit arbejde. Men de nødvendige doser (ca. 25 mg) er ret små og kræver, at jeg tager min mere nøjagtige vægt frem for at veje det hver morgen. Og min ven, som jeg gav noget til, har de samme problemer. Det er bare lidt besværligt, og jeg prøver at finde en måde at lave piller eller kapsler på, hvis det er muligt.

Jeg vil gerne gøre noget, der ligner den måde, medicinalfirmaerne håndterer det på - de tilsætter en masse fyldstof for at gøre pillerne lettere at håndtere. Men hvor de kan bruge millioner af dollars på at være helt sikre på, at hver pille indeholder 25 mg produkt, skal jeg finde en måde at gøre det på til en meget billigere løn.

Det, jeg tænkte på, var at finde et fyldstof, der var opløseligt i alkohol, derefter opløse både fyldstof og amfetamin i alkohol og inddampe til tørhed under vakuum. Nu har jeg et pulver, som jeg ved indeholder ca. 25 mg amfetamin for hver 250 mg pulver.

Jeg ved, at nogle af jer måske vil sige noget i retning af "bare put noget fyldstof (laktose, dextros osv.) og noget amfetamin i en kuglemølle, tænd for den, og så har du en blanding". Men jeg er ikke sikker på, at det er den bedste måde. Jeg kan ikke garantere, at hver størrelse af amfetamin og fyldstofmolekyle er den samme, og derfor kan jeg ikke garantere, at hver portion af blandingen vil indeholde den samme mængde amfetamin.

Er der nogen her, der har en god løsning? Jeg ville virkelig foretrække den flydende co-opløselighedstilgang. Er der nogen, der kender et godt fyldstof, der er opløseligt i alkohol i nogenlunde samme omfang som amfetamin? Det ville være en KÆMPE hjælp.

Jeg takker for hjælpen.

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5

Midget_Impinger

Don't buy from me
Resident
Reaction score
11
Jeg tror ikke, du forstod, hvad jeg mente, lol.

Det, jeg spurgte om, var, hvad der er den mest pålidelige måde at fortynde et pulveriseret stof på. Pålidelig betyder, at hvis man tager det nyfortyndede pulver og deler det op i 100 jævnt afvejede bunker, vil hver af de 100 bunker have praktisk talt den samme mængde fyldstof og produkt.

Jeg tror ikke, det er nok bare at blande det i en blender eller kuglemølle. Noget i retning af flydende inkorporering lyder ideelt, men jeg kan ikke finde mange fyldstoffer, der er opløselige i alkoholer i samme størrelsesorden som amfetamin (det kemikalie, jeg ønsker at fortynde for at gøre det lettere at arbejde med).

Forhåbentlig har jeg forklaret det lidt bedre denne gang.

cokemuffin

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
29
Den nemmeste løsning ville være at komme 1 g amfetaminsulfat i et målebæger, begynde at opløse det i destilleret vand og fylde det op til et volumen på 20 ml for at få en opløsning på 50 mg/ml. Nu skal du bare tage en 0,5 ml sprøjte og begynde at sprøjte den fulde mængde ind i hver af de 40 gummibjørne. Hvis det er nødvendigt, kan du lodde indstikshullet med en opvarmet nål. Det virker som en ret uskyldig, præcis og velsmagende løsning, hvis man tager indsatsen i betragtning. (Opbevar dem ikke i for lang tid)