Jeg bruger deioniseret vand til krystallisering/omkrystallisering af bk-MDMA, 3 ml deioniseret vand for hvert gram bk-MDMA, jeg putter bk-MDMA sammen med det deioniserede vand i et lille bægerglas, så koger jeg vand og putter det kogende vand i et større bægerglas, og så tager jeg det lille bægerglas, der indeholder det deioniserede vand & bk-MDMA, og putter det i et større bægerglas. bk-MDMA, og jeg sætter det lille bægerglas i det store bægerglas (uden at vand fra det store bægerglas kommer ind i det lille bægerglas), og så rører jeg det med en pind, indtil bk-MDMA er opløst korrekt, og så sætter jeg den opløste væske af bk-MDMA i en lille plastkrukke og lader den stå i fri luft, indtil der dannes krystaller i 48-72 timer, indtil krystallerne dannes korrekt.
Det meste af tiden er der ingen væske tilbage i plastkrukken, kun tørre krystaller, men så ved jeg ikke, hvordan jeg skal vaske disse krystaller, jeg tror, jeg skal vaske dem med deioniseret vand og derefter filtrere det deioniserede vand fra krystallerne og derefter tørre de nævnte krystaller.
Tak!!!