Question Brændt mimosa hostilis

Gauss

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Hej med jer
Jeg kogte lige min første batch af dmt i AB-ekstraktion, og som man gør, overdimensionerede jeg på vand, så jeg kogte af næsten 1,5L. I denne proces brændte jeg en hel del mimosa på siderne, den aktive suppe ser også lidt sort ud. Har jeg ødelagt en hel portion? Eller vil det bare betyde, at jeg ikke kan udtrække dmt fra den fastlåste mimosa i gryden?

Info om kogning:
vand 2L
eddike (9%) 150 ml
mimosa hostilis 250g

Jeg har til hensigt at bruge 100g NaOH

Er der noget galt med min madlavning?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Hmmm 🤔 Jeg tror ikke, at 150 ml 9 % eddike er syre nok til, at ekstraktionen kan fungere. Har du lakmuspapir eller en pH-måler? Hvis ikke, så stop. Jeg er ret sikker på, at du skal bruge meget mere syre for at udvinde DMT fra materialet. Du har natriumhydroxid, hvorfor har du ikke en lige så stærk syre? Jeg har tidligere brugt muriatisk syre til dette, 28% saltsyre. Det er mange år siden, men er det ikke pH 2 syre og derefter mindst pH 12 basificering?

Gauss

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Min tek A/ B siger pH 4 surhed og 13 base

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Ja, det ser ud til, at du har ødelagt det, basens fordampningstemperatur ser ud til at være omkring 150f. Vand koger ved 212f. Syresaltets fordampningstemperatur er meget højere, men du brugte ikke nok syre til at skabe det. Hvor mange penge har du spildt? Hvorfor lavede du ikke 29 minutters research? Jeg er ved at skrive en forskningsartikel om, hvorfor folk smider deres penge væk, må jeg interviewe dig?

Gauss

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Jeg tilsatte ikke base, før jeg flyttede suppen over i en krukke.

Gauss

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Og hvad mente du med det?

Gauss

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Hej, jeg håbede, at mine beregninger var rigtige, da 9% eddikesyre er lig med 1,5 M, så jeg har 0... da 2L ville give en hypotetisk pH på lidt under 3. Måske gjorde jeg noget forkert. Jeg har også set folk bruge langt mindre. Er du også sikker på, at dmt ville fordampe gennem vandet?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
DMT ville ikke fordampe, nej. Du har 0 hvad? Fortæl mig mere om denne 9% eddike, destilleret eddike er fortyndet til 5% i købmanden. Det gør alle andre eddiker også. FDA tillader kun op til 8 % eddikesyre i eddike.
pH-værdien for 10 % eddikesyre er 2,88 %, og der, hvor du har misforstået tallene, er 10 % eddikesyre 0,1 mol % og ikke 1 mol %. Glacial eddikesyre er 100 % syre
150 ml af 2,88ph + 2000 ml af 7ph = ... 6,7 pH
pH i dit polære opløsningsmiddel er 6,71xx
Hvad angår den pH-værdi, du skal sigte efter i en A/B, er nn-dmt meget tilgivende. Andre alkaloider skal være 0,5 lavere på den sure side og højere på den basiske side. Jeg kan dog ikke forestille mig en grund til, at det ikke skulle være lineært, dvs. 2 og 12, 3 og 11, 4 og 10. Neutraliserende ækvivalenter.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Lad mig ikke forhindre dig i at fortsætte. Træbarken er langt den dyreste ting. Køb noget rigtig syre. Men de 0,88$ lakmuspapir og fortsæt DMT er et hårdt molekyle. Du kan sætte en flamme lige på det, og det fordamper intakt. Mange stoffer nedbrydes, før de fordamper... din mor har sikkert noget afløbsrens under vasken. Det kan bruges. Få et kålhoved til at teste pH-værdien, ingen kan forhindre dig i at forlade din krop nu. 👽👽😉😉

MrSung

Don't buy from me
Resident
Reaction score
18
Jeg har set andre tutorials, hvor DMT udvindes med kun basen og opløsningsmidlet som Naphta, men ingen syre ...?