Kan 4MMC skifte farve og blive vådt på grund af varme?

tronlk

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 3, 2022
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Hej, jeg er stødt på noget,

Jeg er stødt på noget, der annonceres som 4MMC. Farven er brun, og det er vådt. Jeg har aldrig set det før. Det lugter ikke som 4MMC eller anden MMC. Jeg testede det med reagenser, og Ropadobe er blå/lilla, hvilket udelukker MMC. Zimmerman er også usædvanligt perfekt pink. Jeg vil vedhæfte fotos med produktet og med testresultaterne.

Hvis nogen kan hjælpe mig med at fortælle, hvad de tror, det er, eller fortælle mig, hvordan man rengør det, hvordan man tørrer det?

Tak for hjælpen!
 

Attachments

  • 5ogxdC3UQY.jpg
    5ogxdC3UQY.jpg
    125.8 KB · Views: 348
  • W359sGTe7f.jpg
    W359sGTe7f.jpg
    244.6 KB · Views: 317

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Hej, jeg tror, det er en blanding af produkter, og jeg anbefaler på det kraftigste, at du fjerner det. Hvis du vil, kan du læse om hjemmeoprensningsmetode for mephedron. Vær opmærksom på, at du kan få stærke bivirkninger eller blive forgiftet af dette stof.
 

tronlk

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 3, 2022
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Bare for at lære tror jeg, at jeg kan prøve oprensningsmetoden. Hvis jeg fejler, spilder jeg ikke et godt produkt.
Jeg er nysgerrig efter, at rensningen er en succes, hvilke resultater vil jeg få i reagensafprøvning og også sendt det til et laboratorium for korrekt testning.

Tak skal du have!
 

hazel

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 18, 2022
Messages
15
Reaction score
1
Points
1
Aceton bruger den samme kan bruge til at fremskynde mdma mda og flere lægemidler til at vaske farve
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Du kan dele dine resultater med os til en diskussion
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Det ser meget mærkeligt ud, det er ikke 4-mmc.:poop::poop::poop:
 
Top