Kan nogen bekræfte, om "straight to E" stadig fungerer for red hot 30's?

eliile

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
4
Kan nogen bekræfte, om "straight to E" stadig fungerer for red hot 30's?

handle

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
77
Udtrykket "straight to E" i forbindelse med "red hot 30's" henviser sandsynligvis til en metode til at syntetisere MDMA (ecstasy) ved hjælp af en specifik forløber eller reaktionsvej. I forbindelse med syntese af ulovlige stoffer henviser "E" typisk til MDMA, og "red hot 30's" kan henvise til en specifik reaktionstilstand eller -temperatur.
Hvis "red hot 30's" henviser til en bestemt temperatur eller reaktionstilstand, bedes du også præcisere det. Mere kontekst vil gøre mig i stand til at give dig et mere præcist og hjælpsomt svar.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Straight to e er en ekstraktionsteknik, der betyder direkte til efedrin, men straight to b er "direkte til base" i naturen en A/B, jeg gik direkte til bas. det er et alternativ til en A/B exr Red 30's er små runde røde 30 mg pseudoefedrinpiller.

handle

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
77
Tak for afklaringen ✌️

eliile

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
4
I 2009 prøvede jeg straight to E extraction med omkring 14 gram hele piller. Jeg havde nogle 12 timers 120'ere og nogle 60'ere. Jeg smed det hele i, og da opløsningsmidlerne nåede den nødvendige temperatur, blev pseudopillerne øjeblikkeligt til skår, og jeg filtrerede væsken fra. 98% udbytte! Og p-fed var freebase. Jeg lagde noget i en pibe og røg det. Fantastisk udvindingsteknik. Jeg vil gerne prøve det igen, men jeg vil helst ikke bruge 100 dollars på opløsningsmidler, hvis det ikke virker.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Jeg har ikke sat mig ned og kigget på straight to e i omkring 10 år, og den metode, jeg bruger, er den anden på listen over teknikker, der er beskrevet i tråden "ephedrine extraction for pills". Den sidste og eneste gang, jeg prøvede de små røde, havde jeg pink dope, der lignede falsk lort. Jeg kunne ikke finde noget, der kunne fjerne det. Det bedste bud er at skrabe det af eller lægge dem i blød i alkohol, indtil farvestoffet er fjernet.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Jeg vil også gerne påpege, at jeg tror, der står, at du taler om at ryge freebase meth, som er en olie ved stuetemperatur, ætsende og ubehagelig. Jeg har altid hørt, at det brænder forfærdeligt i halsen, hvis man prøver at ryge det.

eliile

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
4
Nej, jeg taler om det pseudo, jeg udvandt ved hjælp af straight to E. Det var i freebase-form, og man kunne faktisk ryge det som dope. Det blev brunt og smagte af lort efter et par gange, men man vågnede også af det.

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
161
Har du en beskrivelse/detaljer af denne teknik? Jeg ville elske at finde ud af og få EP/PSE til at xtalisere ud af opløsningen - ved en høj nok eller "den rigtige" temperatur?
Det virker som om, det ville være virkelig rent og spare en masse tid, hvis det var muligt. Direkte til base og gas er nok det næstbedste, men det fungerer måske ikke så godt uden en forudgående opløsningsmiddelekstraktion/vask.
Jeg har prøvet bare at smide red hots i for at ryste og bage, og jeg fik ikke gode resultater sammenlignet med, når jeg ekstraherede med methanol først. Dette er måske eller måske ikke den nøjagtige årsag til fiasko - men jeg er ret sikker på, at kvaliteten af slutproduktet påvirkes. Jeg vil anbefale at bruge tid og kræfter på at sikre, at alle ingredienserne er optimerede, når de indgår i reaktionen.

eliile

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
4

Reagenser.

• 91-99 % isopropylalkohol (apotek)
  • MEK Methyl Ethyl Ketone (maling / hardware butik)
  • VM&P Naphtha - ingen erstatninger (maling / isenkræmmer)
  • (Brug ikke Colemans, pet ether, tændvæske osv.)
  • Xylen (maling / isenkræmmer)

Hjælpemidler til tørring.

• Ovntørret Epsom-salt eller vaskepulver (apotek/kostforretning)
  • Salt (fødevarebutik)

Resumé af proceduren

1. Lav ekstraktionsvæske.
  2. Læg hele piller i et bægerglas.
  3. Tilsæt ekstraktionsvæske.
  4. Varm op til kogning under omrøring, indtil pillerne er opløst.
  5. Filtrer mens det er varmt i en elemeyer-kolbe.
  6. Gentag to gange.
  7. Sæt de kombinerede ekstraktioner tilbage i et rent bægerglas.
  8. Tilsæt xylen
  9. Varm op til 105 °C for at koge alkoholen væk.
  10. Filtrer pseudo HCl fra.
  11. Vask pseudo-HCl med MEK, og lad det tørre.

Procedure
1)
For hver æske piller, der bruges: kombiner følgende opløsningsmidler og tørrematerialer i et rent bægerglas og i følgende rækkefølge:
70 ml isopropylalkohol
70 ml VM&P Naphtha
2 g salt
4 g tørret epsom-salt eller tørret vaskepulver

2) Rør rundt med en glasstav i et par minutter, og lad det derefter sætte sig i 10 minutter. Afhængigt af hvor meget vand der var i isopropylalkoholen til at begynde med, vil blandingen sætte sig i 2 lag eller 1 lag med fugtige faste stoffer i bunden.

Hvorfor ikke bruge fortørrede opløsningsmidler til at begynde med? - Det er helt ok, hvis du har dem, men jeg har bemærket, at tilsætning af isopropyl og nafta sammen næsten altid frigiver noget vand, uanset hvor tørre de var i forvejen, så jeg ville ikke springe dette trin over.

3) Filtrer dette ned i elemeyer-kolben og efterlad eventuelle faste stoffer eller det nederste væskelag, og overfør derefter denne opløsning til det andet rene bægerglas.

4) Læg hele piller i det tredje rene bægerglas.

Hvorfor hele piller? Skal jeg ikke kværne dem først? - Nej, vi forsøger at holde tabet på et minimum, og det er ikke nødvendigt at male dem, da isopropyl/naphtha-blandingen vil opløse dem meget godt.

5) Hæld 1/3 af opløsningsmiddelblandingen over pillerne.

6) Placer bægerglasset på kogepladen, og bring det i kog ved middelhøj varme. Brug den lille ventilator til at forhindre dampe i at samle sig. Rør af og til med en glasstav, indtil pillerne er opløst til pulver. Lad det koge i 1-2 minutter.

7) Anbring en tragt med filterpapir i elemeyer-kolben. Filtrer opløsningsmiddelblandingen, mens den er varm, og lad så meget af det faste stof som muligt blive i bægerglasset.

8) Sæt eventuelle faste stoffer tilbage i bægerglasset, og gentag trin 5 til 7 to gange, idet ekstraktionerne kombineres i elemeyer-kolben.

9) For hver æske piller, der bruges, tilsættes til de kombinerede ekstraktioner:
- 50 mL Xylen

10) Overfør ekstraktionsblandingen tilbage til det tomme bægerglas med opløsningsmiddel, og sæt bægerglasset på varmepladen. Bring det i kog ved hjælp af den lille ventilator for at forhindre, at der samler sig dampe. Kog, indtil opløsningen når 105 °C.

11) Brug en ren tragt og et filter til at papirfiltrere pseudo-HCl fra, mens opløsningen er varm.

12) Skyl pseudo-HCl'en med en rigelig mængde MEK, mens den er i tragten.

13) Fjern filter og filterkage fra tragten, og lad det tørre helt. (ikke mere MEK-lugt)

14) Vej og nyd, udbyttet bør være mellem 80 % og 90 % Introduktion