(Først og fremmest er jeg en total noob. Den største opskrift, jeg nogensinde har lavet, er at lave aftensmad til mig selv)
Du kan finde den ved at søge på "Method for making phenylethylamine compounds EP2540698B1".
Eksempel 1 Dextroamfetamin (ikke i henhold til opfindelsen)
Eksempel 5 Dextroamfetaminsulfat
Hvad betyder det, at "ikke i henhold til opfindelsen" ????
dette kunne gøres? Er der nogen, der har prøvet det? Det virker for nemt til at være sandt, gør det ikke? Nogen kunne lave en ny opskrift forklaret for "Noobs".
Hvis jeg har forstået det rigtigt, behøver man ikke noget særligt sjældent eller dyrt udstyr ... og alle materialer er nemme at få fat i.
Er denne opskrift noget, der er skjult og ikke udnyttes af de fleste? Jeg kan slette indlægget, hvis det generer nogen ^ ^, bare sig det
Du kan finde den ved at søge på "Method for making phenylethylamine compounds EP2540698B1".
Eksempel 1 Dextroamfetamin (ikke i henhold til opfindelsen)
- [0028]
En blanding af 6,00 g (33,9 mmol) (4S,5R)-(-)-4-methyl-5-phenyl-2-oxazolidinon, 0,34 g 10% palladium-on-carbon (50% vand vådt) og 60 mL SDA-3A (et opløsningsmiddel bestående af 95% ethanol og 5% methanol) blev omrørt under en hydrogenfyldt ballon ved omgivelsestemperatur (ca. 20°C), indtil der ikke blev påvist mere oxazolidinon ved HPLC, 4 timer. Reaktionsblandingen blev derefter filtreret gennem en pude af Celite for at fjerne katalysatoren. Med henblik på at isolere den frie base blev en filtreret reaktionsblanding omhyggeligt koncentreret under reduceret tryk for at efterlade 4,47 g af et krystallinsk halvfast stof, som viste sig at være en blanding af 96% dextroamfetamin og 4% ethanol ved 1H NMR. Noget dextroamfetamin blev påvist i destillatet. Udbytte = 94%. 400 MHz 1 H NMR (CDCl3) 7,34-7,20 (m, 5), 3,22-3,17 (m, 1), 2,76-2,72 (d af d, J = 13,2 Hz, J' = 5,4 Hz, 1), 2,57-2,52 (d af d, J = 13,2 Hz, J' = 8,1 Hz, 1), 1,16-1,14 (d, J = 6,3 Hz, 3).
Eksempel 5 Dextroamfetaminsulfat
- [0032]
Metoden i eksempel 1 blev fulgt, indtil katalysatoren blev filtreret væk, hvorefter i alt 7 ml 25% H2SO4 (aq) blev tilsat dråbevis til filtratet i løbet af 3 minutter. Efter afkøling i et is-/vandbad i 15 minutter blev blandingen filtreret for at opsamle dextroamfetaminsulfat ved hjælp af kold SDA-3A som kolbe- og kageskylning. Efter tørring blev der opnået i alt 5,79 g dextroamfetaminsulfat, 93% udbytte. Dette materiale blev analyseret til 100% ved HPLC.
Hvad betyder det, at "ikke i henhold til opfindelsen" ????
dette kunne gøres? Er der nogen, der har prøvet det? Det virker for nemt til at være sandt, gør det ikke? Nogen kunne lave en ny opskrift forklaret for "Noobs".
Hvis jeg har forstået det rigtigt, behøver man ikke noget særligt sjældent eller dyrt udstyr ... og alle materialer er nemme at få fat i.
Er denne opskrift noget, der er skjult og ikke udnyttes af de fleste? Jeg kan slette indlægget, hvis det generer nogen ^ ^, bare sig det