Question Gadepriser på cannabis i USA?

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
80
Deals
32
Jeg har undersøgt apotekernes priser rundt om i landet for medicinsk og rekreativ cannabisblomst og markedet for koncentrater, som er blevet mere og mere populært på det seneste. Jeg er nysgerrig efter priserne på gaden for blomster og koncentrater af middel til høj kvalitet, især i de stater, hvor det stadig er ulovligt.

Hvor jeg bor i det landlige Illinois, er prisen steget markant siden legaliseringen. I 1999 kostede en kvart oz hjemmedyrket skunk af høj kvalitet ca. 60 dollars, mens mursten kostede ca. 60 dollars pr. oz. Den bedste røg af høj kvalitet, der blev bragt ind udefra, kostede 50 dollars pr. kvartal, hvilket var gennemsnittet dengang. Prisen forblev den samme i 2009, hvor jeg boede, og jeg stoppede i 2010. Da jeg besluttede mig for at sælge igen omkring 2020, fandt jeg ud af, at den gennemsnitlige pris for et kvadratisk gram hash i apotekskvalitet var den samme som for den bedste kvalitet, der var tilgængelig på gadeplan. 100 $ pr. kvartal eller 300 $ pr. oz. God hjemmedyrket går for omkring $ 50 pr. kvartal, og en god ounce kan stadig findes omkring 150 eller deromkring, men i gennemsnit er det meste af ukrudtet på gaden fra en dispensary et eller andet sted. Ofte kommer det fra et køb af et medicinsk kort, som giver billigere priser og ingen høje afgifter, men det bliver så videresolgt til samme pris som de beskattede ting, eller det bliver bragt ind fra Michigan, Colorado eller Californien og videresolgt med et udenlandsk mærke, som folk er glade for at betale mere for, fordi det fandt vej til dem i Illinois, selvom de kan købe det lokalt til omtrent samme pris.

High end-koncentrater koster i gennemsnit 25 dollars pr. gram for voks med et medicinsk kort og op til 35-50 uden, afhængigt af salg, kvalitet osv.

For mange er prisen lavere, og der er ingen mangel på tilgængelig hash. Jeg har ikke hørt "the county is dry" i over 15 år. Det er en god ting for de fleste, men for andre måske ikke. Jeg er vokset op i branchen, og i mange år betalte hash 75 % af mine regninger. I dag betaler det ca. 10 %. For rygerne er det alt sammen godt, selv med højere priser, fordi der altid er hash af høj kvalitet til rådighed, og de behøver aldrig at gå ind til fire lokale forhandlere for at finde noget dårligt i en tørkeperiode. De lokale forhandlere, der var der dengang, er alle væk nu. De går også til apotekerne eller har gemt sig væk og dyrker deres eget. Jeg har aldrig købt fra et apotek, og det kommer jeg heller aldrig til, men jeg anerkender, at vi har gjort fremskridt inden for genetik, og at kvaliteten af en hjemmedyrket plante, der er dyrket af en person, som ikke har megen erfaring, er overraskende god. Er det hele prisen værd? Er det i sidste ende en god idé at blive sat på en liste et eller andet sted og få sine indkøb overvåget af staten? Det vil tiden vise.

cofita666

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
42
Temmelig høj værdi for ukrudtet, men jeg gætter på, at det er fordi, I har højere standarder end os i EU ...
Specifikt i det sydlige EU kan du for 30 euro og mindre få 5 gram klassisk ukrudt, god skunk var sandsynligvis altid 10 euro for et gram.

For et par år siden husker jeg, at vi købte halvandet gram på gaden for omkring 3 euro.
Ahh gode minder 😁 👋☺️

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
80
Deals
32
Det ser ud til, at EU har lavere priser på mange ting. Når jeg ser på brownstone og cola på to forskellige markeder, bemærker jeg, at priserne er 50 % billigere, hvis ikke mere til tider. Med forsendelse kan jeg få xanax for bare en smule mindre end herhjemme. Jeg kiggede på omkring 8 sider af leverandører med benzos, og 90% eller deromkring var presset brom eller "pharma grade" alp og de fleste i USA. De må ikke være reguleret så stærkt derovre.

cofita666

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
42
Ja, det synes at være sandt, faktisk her om benzos vi har kun oprindeligt apotek piller ikke presset som din der, og temmelig sjældent her i mit område sælge nogle benzos cuz du kan easly få im regelmæssigt base ...

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
80
Deals
32
Jeg havde for nylig en samtale med min datter om priserne på ukrudt, der hvor hun bor. Hun bor i en større by, og hun sagde, at folk der foretrækker hjemmedyrket og i gennemsnit betaler 80 dollars pr. oz. for høj kvalitet. Det er i en delstat, hvor priserne på hash er enormt høje, selv for medicinske kunder, så det overraskede mig. Jeg tror, at beliggenheden gør en stor forskel, selv om resten af staten har høje priser, er der altid et sted, hvor det er billigere end alle andre steder.