Question Kokainolie

chefgorden

Don't buy from me
New Member
Reaction score
8
Hej alle sammen, jeg er ny i denne gruppe og på nettet. I øjeblikket snuble over denne koksolie, der blev droppet på min nære ven, vi forsøger at finde ud af at udtrække koks fra opløsningen har petroleum eller diesel blandet med det, når det er ladet afregne
Klar væske adskilles, og brændstof stiger til toppen helt adskilt, når alt olielag er fjernet fra klar væske og rystet klar væske bliver hvid som mælk

Har prøvet et par måder at trække koks ud på en måde var at droppe pH til pH.6 og og bruge Pirex skål og vokse lys til at tørre opløsningen ud med en skrivebordsventilator, den tørrede ind i et krystallignende pulver og gjorde en crack Coke regent test og en renhedstest
Kom op positivt på crack-testen, men ikke på renheden, som jeg fandt var underlig, eller vi formåede kun at gøre det til en crack, hvis nogen ved, hvordan man fuldt ud vender, vil jeg give dig 20% af det, vi giver ud af det, tak vil være godt med noget hjælp tak

Olie hvilende pH er 10.3ph som blev givet til min kammerat.

Attachments

• VsgYXhtuSr.jpg
    VsgYXhtuSr.jpg
    4.3 MB · Views: 404
  • epflZ4kF6j.jpg
    epflZ4kF6j.jpg
    4.1 MB · Views: 351

chemistrydude

Don't buy from me
Resident
Reaction score
21
Hmmm lad mig forklare:
Det, du har, er den frie base, som vi ser der er klumper, hvilket gør renheden lidt mindre end en god renhed, ville være i lvl som crack, mest fordi renheden af koks er mindre end anbefalet, så lvl af pH bør være 5,5-6, du kan tilføje svovlsyre og acetone/ips i portioner og tilføje til opløsning og bruge lakmuspapir til at se, om pH er tæt på 6.
Det, vi gør nu, er at fjerne det meste af den resterende petroleum eller diesel fra en opløsning, det er lavet ved opvarmning.
Derefter skal du lade den stå ved stuetemperatur i ca. en dag, endnu bedre hvis den står i køleskab/fryser.
Efter filtrering ved hjælp af vakuumfiltrering skal du nu vaske pulver, indtil det bliver mere klart.
Men renhed ville være til crack.

chefgorden

Don't buy from me
New Member
Reaction score
8
Hvordan kan jeg gøre det til sorterbar cola? Tak for beskeden.

View previous replies…

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Jeg er ekspert i at google. Jeg fandt dette:

(fra (KLAR WEBADVARSEL) https://www.dialogue.space/turning-freebase-back-to-hcl/

Dette ser solidt ud for mig, jeg kan godt lide rådet om at holde sig væk fra vand, da det stemmer overens med andre råd, jeg har fået om at bruge kokain HCL i næsespray (spildt, ikke en god idé i sidste ende ser det ud til).

Mange andre stykker tek, jeg fandt, nævner brug af destilleret vand, fordi det kokain HCL er letopløseligt, men hydrolyseringen er spildt, så hvis det kan undgås, så gør det ...

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
For at tilføje yderligere:
Emnet omomkrystallisering af kokain her på forummet gav god indsigt.
Anden halvdel af dette er meget klart til brug for dig:
Forhåbentlig kan @chemistrydude give mere klarhed , da jeg meget gerne vil sikre mig, at min forståelse af denne proces er rigtig (jeg har et par stykker, som jeg snart vil tage igennem denne proces).

chemistrydude

Don't buy from me
Resident
Reaction score
21
Okay, så freebase er alkalisk, hvilket skal være neutralt, det skal være på 5,5-6 pH, hvis du vil omkrystallisere den alkaliske opløsning, ville det være umuligt eller muligt, men renheden ville være mareridt, det ville være lavere end crack, men først og fremmest skal du få stenet freebase, det er lavet ved opvarmning, indtil al kokainvæske fordamper til en sten, som du skal smadre til et fint pulver som bagemel, aka ikke så ren kokainfreebasepasta.
Omkrystallisering: Nu skal du bruge ethanol/IPA, eller hvis du ikke har dem, acetone (det virker, men du skal bruge vandfri acetone og sørge for, at den er ren).
Nu i bægerglas tilsættes dit kokainfreebasepulver, tilsæt nu ethanol mere anbefalet, lad det opløses på en lille varme, når du ser, at opløsningen er ren, kan du nu placere i køleskabet, men hvis du vil gøre mere ren, kan du tørre opløsningen med MgSO4, efter at du har tørret din væske, fordampes magnesiumsulfatet, nu ville det være mere rent.
Nu har du kokain, men på grund af magnesiumsulfat hjalp det nu, det skal indtages som kokain, men hvis du stadig synes, at dette er lav renhed, kan du forvandle det til crack.

chemistrydude

Don't buy from me
Resident
Reaction score
21
Men sørg for, at din kokainopløsning er neutral, når du kan omkrystallisere den.

idontknownose123

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hej, til rekristallisering fungerer det med dietylether i stedet for acetone? Og bægerglas er nødvendigt i dette tilfælde, eller kan jeg fordampe opløsningsmidlet og tørre i chambeer?

chefgorden

Don't buy from me
New Member
Reaction score
8
Jeg kunne stadig ikke finde ud af det, kan en af jer brødre skrive det trin for trin og tak
Ekstraktion <omkrystallisering<sorterbar koks, der skinner og ikke ser hvid ud som en flad blomst, tak

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
157
Du behøver ikke at trække kokainen ud, du skal bare koge væsken væk. Kokain freebase og hcl er begge krystallinske faste stoffer, så det første, jeg ville gøre, er at lægge det i fryseren og se, om der falder mere kokain ud af opløsningen og filtrere det hele ud, så du får noget af det ud. Derefter ville jeg varme resten af væsken op i et vandbad, indtil det hele er fordampet, og du vil stå tilbage med det, der i bund og grund er crackpulver. Opløs dit crackpulver i acetone, og bobl hcl-gas igennem det, så du kan sniffe kokain.

Omkrystalliser ved at opløse så meget som muligt i varm IPA, og lad bare IPA'en køle af og fordampe.

Last edited:

idontknownose123

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Så hvis jeg har ren kokain, der kan sniffes, men ikke har fiskeskælsudseende, kan jeg så få det udseende ved hjælp af denne metode? Og ville det også være værd at opløse det i ether eller acetone?

View previous replies…

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
157
Hvis det er ren kokain, der kan sniffes, bør det ikke opløses i acetone eller ether, det er kun basiskokain, der gør det.

Her er en tabel:

.2. OPLØSELIGHED
Form A C E H M W
Base FS VS FS PS FS SS
Hydrochlorid VSS FS I I FS FS

A = acetone, C = chloroform, E = ether, H = hexan, M = methanol og W = vand, VS = meget opløselig, FS = let opløselig, S = opløselig, PS = tungt opløselig, SS = svært opløselig.
let opløseligt, S = opløseligt, PS = tungt opløseligt, SS = let opløseligt, VSS = meget let opløseligt og I =
uopløselig

Jo langsommere du fordamper et opløsningsmiddel, jo større bliver krystallerne, og jo mere fiskeskælsagtigt kommer det til at se ud.

idontknownose123

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Så jeg skal opløse det i vand og fordampe det for at få fiskeskælsudseendet? I en form i et bægerglas ved lav varme?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
WOW, MAND, DET ER GULD!
Hvem af jer er onkel Festers nevø? 😂 Jeg laver sjov Onkel Fester vidste, hvad han gjorde. Jeg bliver nødt til at læse det her fem gange mere. Hvis det blev testet positivt for kokain, men negativt ved en renhedskontrol, betyder det sandsynligvis, at du har denatureret det til ecgonin eller et andet delvist ødelagt molekyle. Den samme test, som tester for kokain, giver en positiv test for benzoylecgonin, ecgoninmethylester, meta-hydroxybenzoylecgonin, para-hydroxybenzoylecgonin og norbenzoylecgonin.

Last edited:

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
157
Ville disse dukke op i en test af blegemiddel (natriumhypoklorit)?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Forskellige mennesker mener, at forskellige ting er et positivt eller negativt resultat af en blegetest. Natriumhypoklorit er en stærk base, så;

Enhver lewis syre bronstead syre eller noget, der har en pH lavere end 7 vil fizze og skyde over overfladen pulver kokain er en lewis syre, med det tilsatte HCl, men det er mange mange mange ting også

Blegemiddel neutraliserer sn-syre, så kokain bør helt sikkert danne en dråbe eller to olie på overfladen til at begynde med, men det vil sandsynligvis blive til en voksagtig krumme på få sekunder. Du bliver nødt til at slå alt det op, som du mener, at noget kan være, og se, om det er et fast stof ved stuetemperatur. Du skal overveje, om en neutralisering til pH 11-13 vil forårsage en reaktion.

Hvis jeg tog en krumme citronsyre, ascorbinsyre, vinsyre eller en hvilken som helst anden syre, ville det fnise og suse rundt.

Ting, der er basiske, ville ikke reagere. Basisk kokain, modermælkserstatning, mælkepulver, bagepulver ... de ville synke.

Du ville sandsynligvis ikke kunne afgøre, om det var en af disse ting uden Ms/gc eller i det mindste en meget specifik test. Grunden til, at kokain har ting som benzylecgonin eller ecgoninmethylester, er, at det er et molekyle eller to væk fra kokain, og det har et lignende kogepunkt, frysepunkt, mol. Vægt, pH ECT, og det kan ikke adskilles fra kokainet på grund af det.