Question Koncentration af amfetamin i slutproduktet?

chemden

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Med hensyn til fremstilling af amfetamin til salg til slutbrugeren har jeg to spørgsmål:
  • Hvad er den bedste koncentration af amfetaminsulfat i pulveret til den endelige forbruger?
  • Hvilke hjælpestoffer (eller inaktive ingredienser) bruger du til dette formål?

Curiousonion

Don't buy from me
Resident
Reaction score
69
Desværre har de i Europa en tendens til at skære deres amfetamin til lort. Det eneste, man får, er en underlig pasta, der mest består af koffein.

Curiousonion

Don't buy from me
Resident
Reaction score
69
Heller ikke jeg, men desværre er det størstedelen af det, der er tilgængeligt, og folk ved ikke, hvad fanden de får.
Samme lort med den colombianske "2c-b".

Saul

Don't buy from me
Resident
Reaction score
134
pasta er bare en pengeting, de skærer prisen i to, men de giver dig hvid pap næsten mælk.
Hvis det er tørt, er der 30 % tilbage.

Så de kommer med alle mulige historier for bare at sælge dig pasta, og du køber det ;-)

Du køber en pose aceton blandet med caff og lidt speed bare for smagens skyld.
lol

Last edited:

Mrblue

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Jeg har købt 3 gram amfetaminpulver fra Tyskland, og jeg skal tage 20 mg for at få mere viljestyrke, når jeg skal læse noget, jeg ikke kan lide. 10 mg er ikke nok til at få en effekt, der skal mindst 15 eller 20 mg til.

Mrblue

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Adderal-piller starter fra 5 mg, men jeg har aldrig taget dem, så jeg kan ikke sammenligne med hastigheden fra darkweb.

Mo0odi

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
57
Hvad er den passende daglige dosis?