Konverter bmk glycidiate 20320-59-6 til olie har brug for hjælp fyre trin for trin, hvis det er muligt tak

Castlebar

Don't buy from me
New Member
Reaction score
5
Har brug for hjælp og trinvise instruktioner til at konvertere bmk glycidiate pulver 20320-59-6 til olie enhver information værdsat tak

Castlebar

Don't buy from me
New Member
Reaction score
5
Tak Patton for svaret, alle oplysninger om, hvordan man konverterer fra pulverform til olie, vil blive meget værdsat 👍

Castlebar

Don't buy from me
New Member
Reaction score
5
Hej bare for at opdatere cas-nummeret på bmk-pulveret var forkert det korrekte cas 5449-12-7 bmk-pulver enhver information eller instruktion til konvertering til olie meget værdsat

blackburn

Don't buy from me
Resident
Reaction score
48
Bmk 5445-12-7 1kg
H2O 0,5 L
Fosforsyre 85% 1,2 L

1.
Opløs pulveret under omrøring med den varme H2O 0,5L

2.
Tilsæt fosforsyre 1,2L og tilbagesvaling i 3-4 timer i 120c

Efter tilbagesvaling lad det sidde i 1 time for at køle ned, og saml derefter det øverste lag.

blackburn

Don't buy from me
Resident
Reaction score
48
5449-12-7*

Castlebar

Don't buy from me
New Member
Reaction score
5
Tak sweswe

Castlebar

Don't buy from me
New Member
Reaction score
5
Tak, jeg vil kigge på det

Castlebar

Don't buy from me
New Member
Reaction score
5
Hej gutter bare for at give jer en opdatering efter at have taget alle jeres råd har nu formået at producere en meget mørk bmk olie Jeg har brug for at konvertere dette fra p2p til pn2p, så jeg kan gøre Anphetamine sulphate

melk

Don't buy from me
New Member
Reaction score
13
Tro ikke på alle, for det er virkelig vanvittigt, hvor mange forkerte oplysninger der er om dette cas 5445-12-7

du er nødt til at tage billeder af, hvad du gør.

informationen i det andet emne er meget bedre.

Jeg venter også på en engel der.

Castlebar

Don't buy from me
New Member
Reaction score
5
Tak, alle råd er velkomne, jeg venter bare på noget udstyr, jeg har bestilt, og kemikalier, der skal konverteres, så vil jeg lave leuchart-reaktion og destillation.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
599
Jeg tror, at det i din situation også ville være nyttigt at åbne en privat chat.

Faktisk tilbyder eksperterne her på forummet privat rådgivning i private chats.

Det var en stor hjælp for mig i planlægningen af det laboratorium, jeg vil oprette, og også i forbindelse med den syntese, jeg snart skal i gang med.

Castlebar

Don't buy from me
New Member
Reaction score
5
Tak, bror, jeg tror, det kunne være vejen frem, jeg laver en Lil-video af mig, hvor jeg laver noget sulfat, når jeg er færdig, og jeg vil gerne lægge den op, hvis det er muligt, hvad synes du?

Castlebar

Don't buy from me
New Member
Reaction score
5
Tak, bror, jeg tror, det kunne være vejen frem, jeg laver en Lil-video af mig, hvor jeg laver noget sulfat, når jeg er færdig, og jeg vil gerne lægge den op, hvis det er muligt, hvad synes du?

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
599
Det var så lidt!

Ja, jeg ville elske at se den :) Jeg ville også elske, hvis du ville poste den i vores gruppe!

Jeg vil sørge for at opdatere gruppen med billeder og videoer så meget som muligt om 2-3 uger, når jeg er klar til at starte mit eventyr.