Question Krystallisering af kokain HCL. (Hjælp mig venligst, jeg er midt i en ekstraktion)

MisterAnonymous

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
46
Hej, jeg er midt i en ekstraktion,

Jeg er midt i en ekstraktion, jeg ved, at jeg har en 5% svovlsyreopløsning med kokainalkaloider, jeg ved, at det næste trin er oxidation, men er der nogen, der ved, hvilke opløsningsmidler jeg skal bruge for at få pæn krystalfiskeskala kokain? Sådan her:
PUAhlKJ2VI

Jeg har hørt, at man laver kokainbasen med Aceton og derefter foretager omkrystallisering med Diethyl Ether.

Kan det være alt, eller er der mere i det?

Hjælp mig venligst, så jeg kan komme videre.

Tak på forhånd.

NobodyYouKnow

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
1) Jeg ville bruge ammoniak 4 % til at omdanne til base. Efter knusning og vandskylning et par gange opvarmes det i vand til olie og koldt chok, hvorefter det knuses.

2) Opløs basen i 15 ml acetone pr. g.

3) Tilsæt 0,25 ml pr. g saltsyre 37 % og 0,5 ml pr. g methylalkohol (også kaldet methanol).

4) Rør rundt i et minut, og dæk til for at holde fugt ude. Lad det sidde et par timer.

5) Filtrer bundfaldet gennem et filter og en tragt. Men inddamp også opløsningsmidler, der løb gennem tragten, fordi du vil genvinde mere på den måde. Der er altid lidt vand i, og jeg er for doven til at lave vandfrit. Men nyindkøbte bør ikke indeholde meget. Det er, når det har stået i 9 måneder og er halvt væk, at man får problemer.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Mange mennesker har ikke tænkt over det med vand og vandfri og acetone. Acetone opløser kokain hcl. Det holder 1g/100ml ved 20c. Den mængde vand, som en halv liter luft kan indeholde, er mindre end 1 dråbe, så man skal åbne flasken og lade acetonen absorbere al fugten i luften, derefter udskifte luften og gentage det 20 gange for at få 1 ml vand i den. Omkring 5 gram molekylær seive fungerer under 0c og kan tørre ned til mindre end 1 milliontedel i løbet af en uges tid. Det kan genbruges, fungerer til mange opløsningsmidler, er meget godt til at holde på vand, og det er billigt. 5 gram 3A vil trække 1 g H2O.