krystallisering

spdm66

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hej, jeg er en ny bruger i dette forum, og jeg vil gerne bede om lidt hjælp
Jeg lavede methcathinone ved at bruge psuedephedrin, kmno4 som oxidant og vand som opløsningsmiddel, reduceret ph-niveau til 5,5 med hcl, fik ca. 700 ml samlet masse (ja, jeg filtrerede alt, og jeg mener, at jeg fik 700 ml klar flydende methcathinone).
Jeg lagde alt i pyrex-skål, tændte varmeovnen på 60-70 grader celsius og fordampede alt vandet, jeg blev efterladt med ca. 10 ml tyk goo (hvid / gullig farve).
Kan nogen hjælpe mig og fortælle, hvordan man krystalliserer det yderligere til hcl-form?
Har jeg kvajet mig et eller andet sted? Hvis ja, kan du venligst fortælle mig det.

Tak for enhver hjælp

betaketolove

Don't buy from me
New Member
Reaction score
5
Du bør prøve et acetone-flash
dvs. hæld kold acetone på det tykke slim (hvis det ikke er for sent), og krystallerne burde styrte ud af opløsningen.
hvis synthesizeren ikke var ødelagt fra starten.
Du bør læse krystalliseringsvejledningerne i forummet (f.eks. mephedronkrystallisering).
ELLER
lad opløsningen fordampe langsomt
fortæl os, hvordan det går
https://www.erowid.org/archive/rhodium/chemistry/equipment/rextal.acidbase.html < god læsning

Last edited:

spdm66

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Jeg lod det fordampe langsomt og stod tilbage med en slags pasta, jeg har ikke set nogen krystaller blive dannet, pastaen mindede mig om amph, men på en anden måde. Pastaen blev mere og mere tør, jeg spredte den over en glasplade og tørrede den forsigtigt i ovnen ved 60 grader c, med konstant kontrol, fik noget hvidt / gult tørt pulver, der knuste virkelig let, tog 100 mg gennem insufflationsrute, og det føltes hurtigt / lidt euforisk. Det er underligt, at jeg ikke kan se visuelle skinnende krystaller, men når jeg knuser det, hører jeg knitrende, så jeg tror, det er hcl-form (kan være forkert). Mange tak, jeg sætter stor pris på dit råd med kold acetone-teknik og vil prøve det snart (virker som en meget hurtigere måde at få krystaller på).

Btw tror du, at dette pulver, som jeg fik, er methcathinone? det gør ondt i næsen næsten det samme som methamfetamin.

betaketolove

Don't buy from me
New Member
Reaction score
5
Hvis du brugte erowid synth, og alt fungerede fint, så ja, det er methcat
Du burde kunne mærke effekten nu, går jeg ud fra.
Hvordan udvandt du pseudoen?

spdm66

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Jeg hældte hvide pse-tabletter i et glas fyldt med 150 ml destilleret vand og opvarmede det i mikroovn, indtil opløsningen nåede op på 70 °C. Derefter ventede jeg på, at det skulle køle af, og adskilte det klare indhold gennem et dobbelt kaffefilter til det andet glas og gentog processen med det første glas to gange mere. Jeg stod tilbage med omkring 400-410 ml pse-opløsning (40-50 ml gik tabt på grund af kaffefiltre). Jeg tænkte på at krystallisere pseudo, men kunne ikke se pointen, da jeg brugte fortyndet kmno4-opløsning i den anden krukke.

8n398k20k280

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
Hvad kan jeg erstatte kmno4-oxidatoren med?

betaketolove

Don't buy from me
New Member
Reaction score
5
det her er overalt på nettet (stadig - jeg er forbløffet) > jones reaktion i en afkølet opløsning, men det involverer mange andre trin, dit bedste bud er en afkølet kmno4-opløsning måske i en hcl-syreopløsning (stol ikke på mig med det> hvis du vil have hcl ... )
hvis du bruger det til din fornøjelse, hjælper eddike-tingene ... men jeg vil fraråde så meget perm (halvdelen af p/eph) ... brug mere som 1: 4 i eddike perm til sudo ... igen er eddikesaltet ustabilt, men det kan tørres til "noget" olieagtigt, yderligere omrystninger og nedkøling kan hjælpe - jeg ved det ikke, jeg har ikke prøvet det endnu, lad være med at IV disse ting, tak
prøv tør acetone/alky EFTER at du har fået sudo/eph i stort set glinsende form, OG brug det derefter i reaktionen ...
og måske hvis du 'vågner op' (det gjorde jeg ikke, jeg hader det), vil du lave metamfetamin

betaketolove

Don't buy from me
New Member
Reaction score
5
Jeg tror, det er Mno2, men stol ikke på mig. *MÅSKE* vil ethvert oxidationsmiddel gøre det, men under forskellige forhold,
Jeg ville prøve h2o2 eller klor, men de lyder skitseagtige / beskidte ... Du kan bestille perm fra forskellige websteder, men vær forsigtig med mængde og told ... Jeg fortalte dem bare, at jeg bruger det til at rense mit akvarium, men gamle toldere kan ikke forstå disse ting, hvis det ikke er en almindelig toldting
Vær forsigtig, som altid

betaketolove

Don't buy from me
New Member
Reaction score
5
Jeg prøvede ikke recryst-processen, fordi jeg læste, at organiske syrer og betaketoner ikke er særlig stabile, men ja: man kan få en tør form af det.
Jeg ville virkelig ønske, at en så enkel syntese var mulig med hcl og lange krystaller ... Jeg vil prøve lykken igen
God tråd, godt forum ... undskyld for tredobbelt indlæg, jeg ved ikke, hvordan man redigerer indlæg

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
152
bkmdma-krystaller. Acetone-2 ml pr. gram + H2O 1 ml pr. gram pulver

Attachments

• fCzVsHIqw7.jpg
    fCzVsHIqw7.jpg
    1.9 MB · Views: 166