Tjekkisk måde at lave meth på?

saytam1

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Dec 4, 2023
Messages
27
Reaction score
11
Points
3
Er der nogen, der kender den tjekkiske måde at tilberede meth på med gradvis tilsætning af jod? I Tjekkiet laver man ofte metamfetamin på denne måde, men jeg kan ikke finde opskriften nogen steder. Tak for alle oplysninger
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Piko
 

qnbibi

Don't buy from me
Member
Language
🇧🇬
Joined
Jul 23, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Må jeg spørge, hvorfor jodet nogle gange bliver siddende? Giv mig en grund til det. Jeg bruger jod i krystaller og jod
Jod/fluka Honeywell UN3495!
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
pse blandes med fosfor, anbringes i en kolbe, overhældes med syre, så det får konsistens som en tyk sirup. det opvarmes til 110 grader, hvorefter der tilsættes jod 10 gange i 2 minutter hver. den sidste chance vil være ved en temperatur på 127 grader, og du holder temperaturområdet 127-135 i mindst 40 minutter. du slukker reaktionen med vand, filtrerer den i en toulen og alkaliserer den til ph13+, filtrerer den, syrner den og bruger den bedste matros, du nogensinde har haft.
 
View previous replies…

saytam1

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Dec 4, 2023
Messages
27
Reaction score
11
Points
3
Tak skal du have! Jeg vil prøve det snart. 👍👍
 

saytam1

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Dec 4, 2023
Messages
27
Reaction score
11
Points
3
Jeg vil gerne stille dig endnu et spørgsmål. Hvordan adskiller vi pseudoefedrin korrekt fra "modafene"-tabletter? Skal vi knuse, opløse i vand, tilsætte lud og opløsningsmiddel? Skal vi ryste? Og så fordamper vi opløsningsmidlet, ikke? Vi ville sætte pris på, hvis du kunne fortælle os detaljerne. Her er procedurerne nogle gange unødigt lange. Tak for hjælpen
 

ruen

Don't buy from me
Member
Language
🇨🇿
Joined
Jul 23, 2024
Messages
11
Reaction score
6
Points
3
Dårlig idé, lud vil omdanne pseudo til flygtig freebase, som kan nedbrydes under fordampning af opløsningsmidler med højt kogepunkt.
 

qnbibi

Don't buy from me
Member
Language
🇧🇬
Joined
Jul 23, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Må jeg spørge, hvorfor jodet nogle gange bliver siddende? Giv mig en grund til det. Jeg bruger jod i krystaller og jod
Jod/fluka Honeywell UN3495!
 

Lsd1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Jun 29, 2024
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
Hvor meget jod tilsættes 10 gange hvert andet minut, og hvilken slags syre hældes over det?
 

qnbibi

Don't buy from me
Member
Language
🇧🇬
Joined
Jul 23, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Jeg fandt ud af det på den dumme måde! Det er stadig sådan, at de solgte mig blandet fosfor
 

metimmy

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
May 1, 2023
Messages
5
Reaction score
2
Points
3
Jeg bruger forholdet:
for 1 kg efedrin 1 l fosforsyre
60 % rød phosforus 120 % jod
og det er fantastisk.
 
Last edited:

qnbibi

Don't buy from me
Member
Language
🇧🇬
Joined
Jul 23, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
1:1:0,33:1 for gram
 

Dr.Walter

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 8, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
1000 g efedrin-750ML-H3PO4 85%- Rød fosfor New 450g -Jod 900g og bruger en 20l kolbe med flad bund Jeg putter alt ind, tænder for luften og sætter slangen fra toppen af køleren i en 50l spand med vand, så jeg har næsten ingen røg, da vandet absorberer den. Det maksimale, du kan gøre i en 20-liters kolbe, er 1500 g, og så er du helt rolig.
 

ruen

Don't buy from me
Member
Language
🇨🇿
Joined
Jul 23, 2024
Messages
11
Reaction score
6
Points
3
Send mig en mail, så kan jeg
Du har sandsynligvis ikke søgt ordentligt, internettet er fuld af opskrifter. Sandsynligvis tid til at lægge nålen væk (fuj strelec) 🤣
 

saytam1

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Dec 4, 2023
Messages
27
Reaction score
11
Points
3
Men vær ikke så forudindtaget. 😉 Vi skytter er så klassiske, at vi tager det alvorligt. Jeg kan godt lide at nyde stoffer fuldt ud, og IV er den eneste måde at gøre det på.
Og tro mig, der er ingen shooter som en shooter, jeg er ikke den yngste, jeg nogensinde har været....
 
Top