Forskellen mellem metamfetamin HCl, sulfat eller fosfat?

hirozaru

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Jeg læser, at farmaceutisk metamfetamin ofte er et sulfat eller et fosfat?
Har de samme virkning, måske ikke for en person, der har brug for at lave røgfri krystal, men for en person, der ønsker at bruge det oralt?

Hvor let er det at omdanne freebasen til et sulfat eller et fosfat?

Og med hensyn til at producere HCl, er der en nem måde at bruge svovlsyre eller saltsyre i 10% koncentration uden det ekstra koncentrationstrin?

RWG13

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Reaction score
7
Den nemmeste måde er at opløse meth freebase i en lille mængde coleman fuel (i forholdet 1:10 ~)
Forbered syreopløsningen: 1 ml koncentreret svovlsyre eller ortofosforsyre 9 ml ren IPA. Og tilsæt denne opløsning dråbe for dråbe. Tilsæt langsomt og rør rundt. I samme øjeblik ser du noget hvidt pulver i brændstofopløsningen. Tilsæt indtil 5-6 pH.
Filtrer derefter, vask med acetone og filtrer endnu en gang. Held og lykke med arbejdet.

hirozaru

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Det er meget nyttigt og interessant. Jeg vil bare være sikker på, at jeg har forstået det rigtigt.

Efter at have udført shake&bake-metoden endte jeg med en opløsning af Coleman-brændstof med meth-freebase i.

På siden forbereder jeg den nye syreopløsning med 9 ml ren IPA og 1 ml eller enten svovlsyre eller orthophosphatsyre.

Jeg tilsætter langsomt denne nye opløsning til min reaktionsopløsning, og meth-freebasen vil blive til et HCl-pulver?

Ville 10% saltsyre også fungere? Forresten er den eneste svovlsyre, jeg kan købe, også 10%.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,103
Deals
1
Jeg ville ikke vælge 10 % hcl. Det, du skal huske på, er, at hver ml vand, du putter i, vil opløse et gram meth, så du er nødt til at beholde vandet og fordampe det eller trække meth hcl ud igen (eller miste det), det er det smukke ved at gasse det, intet vand. Jeg går ud fra, at svovlsyre fortyndet i upolær ville være det andet valg. Min H²SO⁴ er 95+%, og det er for stærkt til at tilføje ufortyndet.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,103
Deals
1
Det er alle de samme reaktioner. En protonering. Det er præcis det samme, uanset hvilken lewis-syre du bruger, forudsat at du tilsætter den i stedet for at gasse den. Jeg har aldrig set et fosfat eller sulfat via gasning.