NEMMESTE MÅDE AT KONVERTERE BMK TIL AMPH.

BMKOILEY123

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Hej folkens, et spørgsmål....

Jeg har i et stykke tid købt BMK-olie fra Holland, som er blandet 1:1 med isopropanol og derefter omhyggeligt udfældet med koncentreret svovlsyre til amfetaminsulfat.

Jeg har nu testet bmk-olie fra en anden leverandør og forsøgt at omdanne den til amfetaminsulfat som beskrevet ovenfor. Nu efter ankomsten af olien bemærkede jeg, at jeg blev solgt diethyl(phenylacetyl)malonat (CAS- 20320-59-6) ... Jeg har allerede set på din tråd om, hvordan man konverterer den til bmk, desværre har jeg ikke nok erfaring og udstyr til at konvertere den.

Nu til mit spørgsmål: Hvilket CAS-nummer er det rigtige til bare at få amfetamin ud af olien?

Jeg kender det under følgende instruktion:

Bland 1 til 1 med isopronal og tilsæt dråbe for dråbe svovlsyre (96% +), indtil sulfatet dannes i opløsningen.

Så ingen svære trin og let at gennemføre for en nybegynder.

Jeg fandt følgende CAS-nummer under benzylmethylketon:

Identifikatorer
Andre navne
benzylmethylketon; methylbenzylketon; phenyl-2-propanon

CAS-nummer
103-79-7

kan nogen venligst hjælpe mig ... jeg ville være meget taknemmelig for det!
Er dette CAS, som jeg har brug for for at gøre den nemme måde at amfetamin på?

Undskyld for mit meget dårlige engelsk, jeg er tysk :)

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
424
Undskyld, du omdannede BMK (P2P) til amfetamin ved at tilsætte svovlsyre? Det er ikke muligt. P2P skal først gennemgå reduktiv amination for at give amfetamin eller metamfetamin.

Mener du, at du har købt amfetamin freebase? For det er det, du skal bruge, hvis du vil producere amfetamin ved at syrne det.

A-olie. Ren, usaltet amfetamin. Jeg tror, at CAS-nummeret er 300-62-9. Men ved at købe det, køber du faktisk et ulovligt stof, ikke en prækursor.

Søg på forummet for at se, hvordan man omdanner BMK til amfetamin. Udbyttet ligger på omkring 30 %, og det kræver nogle kemiske færdigheder at gøre det.

Last edited:

Saul

Don't buy from me
Resident
Reaction score
134
Kan du give et link til, hvor man kan finde den her på forummet?

Mclssmxxl

Don't buy from me
New Member
Reaction score
33

Men hvorfor gå igennem alt dette besvær og lave udbytte, når du bare kan gå fenyl-to-nitropropen-vejen? At starte fra ketonen er mere fordelagtigt for metilamfetamin, mener jeg.

Saul

Don't buy from me
Resident
Reaction score
134

Jeg ved det ikke, min ven. Det er meget, meget svært at finde den rigtige information her på forummet.
alle siger noget forskelligt

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
424
Nej, det gør vi ikke. Hvis du vil lave amfetamin, skal du starte med P2NP. For syntesen skal du tjekke ... TA-DAAA... "Amfetamin"-sektionen i dette forum.
Hvis du vil lave metamfetamin, skal du starte med P2P. Du finder beskrivelsen af den syntese under den samme del af forummet.
Men for at lave kemiske synteser skal du have eller tilegne dig en vis grad af viden om kemi, ellers er beskrivelsen af synteserne svære at forstå, og du løber en stor risiko for at kvaje dig. For at få kemisk viden skal du studere kemi på egen hånd online eller finde en lærer, der kan hjælpe dig med at få styr på teknikkerne. Held og lykke med arbejdet.

Saul

Don't buy from me
Resident
Reaction score
134

Jeg starter med det produkt, jeg har købt.
cas 5449-12-7
2-methyl-3-phenyloxiran-2-carboxylsyre
og ja, kære Docx, der er mindst 4 forskellige metoder til at konvertere dette cas til P2P.
der er nogle, der er helt forkerte. der bruges forkerte produkter.
Jeg har allerede bestilt forkerte produkter tre gange, som jeg ikke længere kan gøre noget med. selvfølgelig, hvis du er en kemiekspert, er dette alt sammen meget let.
Jeg synes, det er forkert, at folk ikke kan ændre deres erfaringer.
Det er derfor, der er mange forkerte oplysninger på forummet.
Det eneste, du kan gøre, er at oprette et nyt emne hver gang, for ellers er det næsten umuligt at finde den rigtige information
i et eksisterende emne.

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
424
Selvfølgelig kan folk dele deres erfaringer. Det er en god ting. Jeg har ingen erfaring med at omdanne 2-methyl-3-phenyloxirane-2-carboxylic acid til phenyl-2-propanone, og når jeg ser på molekylerne, ser det ikke særlig nemt ud. Så jeg vil meget gerne høre jeres erfaringer med at gøre det!
Men jeg bliver mere end en smule forvirret. Jeg troede, du spurgte om, hvordan man laver amfetamin ud fra BMK?

Saul

Don't buy from me
Resident
Reaction score
134

Hej kære DocX,

Undskyld mit sene svar, jeg var ikke hjemme før nu.
Jeg ønsker at få freebase olie (A olie) fra BMK pulver
grunden til, at jeg vil gøre det fra BMK-pulver, er, at jeg ikke har brug for forbudte giftige produkter som kviksølvnitrat

Last edited:

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
424
Vejen til amfetamin (A-olie er amfetaminfreebase) fra BMK er beskrevet ovenfor.