- Reaction score
- 2
Hej folkens, et spørgsmål....
Jeg har i et stykke tid købt BMK-olie fra Holland, som er blandet 1:1 med isopropanol og derefter omhyggeligt udfældet med koncentreret svovlsyre til amfetaminsulfat.
Jeg har nu testet bmk-olie fra en anden leverandør og forsøgt at omdanne den til amfetaminsulfat som beskrevet ovenfor. Nu efter ankomsten af olien bemærkede jeg, at jeg blev solgt diethyl(phenylacetyl)malonat (CAS- 20320-59-6) ... Jeg har allerede set på din tråd om, hvordan man konverterer den til bmk, desværre har jeg ikke nok erfaring og udstyr til at konvertere den.
Nu til mit spørgsmål: Hvilket CAS-nummer er det rigtige til bare at få amfetamin ud af olien?
Jeg kender det under følgende instruktion:
Bland 1 til 1 med isopronal og tilsæt dråbe for dråbe svovlsyre (96% +), indtil sulfatet dannes i opløsningen.
Så ingen svære trin og let at gennemføre for en nybegynder.
Jeg fandt følgende CAS-nummer under benzylmethylketon:
Identifikatorer
Andre navne
benzylmethylketon; methylbenzylketon; phenyl-2-propanon
CAS-nummer
103-79-7
kan nogen venligst hjælpe mig ... jeg ville være meget taknemmelig for det!
Er dette CAS, som jeg har brug for for at gøre den nemme måde at amfetamin på?
Undskyld for mit meget dårlige engelsk, jeg er tysk
Jeg har i et stykke tid købt BMK-olie fra Holland, som er blandet 1:1 med isopropanol og derefter omhyggeligt udfældet med koncentreret svovlsyre til amfetaminsulfat.
Jeg har nu testet bmk-olie fra en anden leverandør og forsøgt at omdanne den til amfetaminsulfat som beskrevet ovenfor. Nu efter ankomsten af olien bemærkede jeg, at jeg blev solgt diethyl(phenylacetyl)malonat (CAS- 20320-59-6) ... Jeg har allerede set på din tråd om, hvordan man konverterer den til bmk, desværre har jeg ikke nok erfaring og udstyr til at konvertere den.
Nu til mit spørgsmål: Hvilket CAS-nummer er det rigtige til bare at få amfetamin ud af olien?
Jeg kender det under følgende instruktion:
Bland 1 til 1 med isopronal og tilsæt dråbe for dråbe svovlsyre (96% +), indtil sulfatet dannes i opløsningen.
Så ingen svære trin og let at gennemføre for en nybegynder.
Jeg fandt følgende CAS-nummer under benzylmethylketon:
Identifikatorer
Andre navne
benzylmethylketon; methylbenzylketon; phenyl-2-propanon
CAS-nummer
103-79-7
kan nogen venligst hjælpe mig ... jeg ville være meget taknemmelig for det!
Er dette CAS, som jeg har brug for for at gøre den nemme måde at amfetamin på?
Undskyld for mit meget dårlige engelsk, jeg er tysk