Den nemmeste måde at syntetisere meskalin HCL på

lazarus

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 3, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hej med jer,
Jeg er en meget amatørkemiker, som har lavet en del forskning (sammen med min ven, som er en erfaren kemiker) i syntese af meskalin hcl. Er der nogen, der kan pege mig i retning af en relativt enkel (og sikker) måde at syntetisere denne forbindelse på?

Tak for hjælpen
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
201
Reaction score
65
Points
28
Hvis du havde lavet din research, ville du kende svaret på dette....

Jeg vil stadig fortælle dig, hvad en 5 minutters Google-søgning ville have fortalt dig...

3, 4, 5, trimethoxybenzaldehyd til 3,4,5, trimethoxynitrostyren, 3, 4, 5 trimethoxynitrostyren til meskalin.

Hvordan man kommer frem til disse, vil jeg ikke udtale mig om, da man kan finde det via Google og denne hjemmeside.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Du bruger en primær amin og nitromethan, ikke sandt? Og så hvad man bruger til at reducere det med...
Det spørgsmål, jeg er ude efter, er, hvilken primær amin de fleste mennesker starter med? Jeg så en syntese her, der bruger cyclohexylamin ... er der en nem måde at skaffe dette på, eller kan det erstattes med en anden, er det 'alifatisk' amin? Eller noget lignende. Efter hvad jeg har læst, er der to typer, og jeg siger altid den forkerte, men ja.
Jeg ønsker også at gøre dette, men vidste selvfølgelig allerede de oplysninger, du sagde. Det er mere ind og ud ... for mig i det mindste, og jeg betragter ikke engang mig selv som amatørstandard i kemi lol
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Jeg er også ked af at genoptage en så gammel tråd.
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
201
Reaction score
65
Points
28