Den nemmeste måde at syntetisere meskalin HCL på

lazarus

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 3, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hej med jer,
Jeg er en meget amatørkemiker, som har lavet en del forskning (sammen med min ven, som er en erfaren kemiker) i syntese af meskalin hcl. Er der nogen, der kan pege mig i retning af en relativt enkel (og sikker) måde at syntetisere denne forbindelse på?

Tak for hjælpen
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
201
Reaction score
65
Points
28
Hvis du havde lavet din research, ville du kende svaret på dette....

Jeg vil stadig fortælle dig, hvad en 5 minutters Google-søgning ville have fortalt dig...

3, 4, 5, trimethoxybenzaldehyd til 3,4,5, trimethoxynitrostyren, 3, 4, 5 trimethoxynitrostyren til meskalin.

Hvordan man kommer frem til disse, vil jeg ikke udtale mig om, da man kan finde det via Google og denne hjemmeside.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Du bruger en primær amin og nitromethan, ikke sandt? Og så hvad man bruger til at reducere det med...
Det spørgsmål, jeg er ude efter, er, hvilken primær amin de fleste mennesker starter med? Jeg så en syntese her, der bruger cyclohexylamin ... er der en nem måde at skaffe dette på, eller kan det erstattes med en anden, er det 'alifatisk' amin? Eller noget lignende. Efter hvad jeg har læst, er der to typer, og jeg siger altid den forkerte, men ja.
Jeg ønsker også at gøre dette, men vidste selvfølgelig allerede de oplysninger, du sagde. Det er mere ind og ud ... for mig i det mindste, og jeg betragter ikke engang mig selv som amatørstandard i kemi lol
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Jeg er også ked af at genoptage en så gammel tråd.
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
201
Reaction score
65
Points
28
Jeg kender ikke udbyttet, men jeg er ret sikker på, at man kan bruge methylamin som katalysator, hvilket er praktisk, da det også kræver nitromethan, som man kan bruge til at fremstille methylamin.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Okay, det er nyttigt for mig. Nitromethan er svært for mig at få fat i, så jeg kan ikke sige, at jeg ville spilde det ved at bruge det til at lave methylamin, men jeg har set en syntese fra brandmænd, der ser ret tiltalende ud for mig med hensyn til OTC-ness.
For at være fair; efter at have kigget på det kunne jeg nok faktisk bare lave cyclohexylamin og endda have Zn på vej - og jeg har faktisk også lige bestilt NiCl(II), 🤔 om det....
Sandsynligvis ville jeg få bedre udbytter på denne måde - stort set hele vejen igennem fra syntese af den primære amin/katylist, hvis jeg brugte cyclohexylamin.
Andre har også foreslået at bruge ammoniumacetat som katylist ...
Jeg ved ikke, hvilken vej jeg vil gå, det afhænger af, hvor meget nitromethan jeg ender med. Men jeg har faktisk noget nitroethan nu, så jeg nærmer mig langsomt, men sikkert - og forbereder min næste RXN med hensyn til anskaffelse af forstadier.
ATM Jeg arbejder på reduktiv aminering af tryptamin til tryptofan, men jeg er løbet tør for penge og har brug for tøris.
Jeg er villig til at indrømme, at jeg har udskudt arbejdet med n,n-DMT-syntesen, så jeg har råd til bits til den næste.
En uge i dag får jeg isen ... tøris, der ikke er nogen form for hastighed lol, selvom jeg formoder, at jeg i sidste ende også vil lave den tilsvarende TMA
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Hvad med ammoniumacetat?
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Jeg mener strengt taget for 3,4,5-trimeobenzaldehyd til det tilsvarende b-nitrostyren
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Ja, jeg indså det med ammoniumacetat kort efter, at jeg havde fået fat i pihkal, selv om han skider lidt på det lol
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
En interessant YouTube-video af chemdelic, tror jeg, han hedder, dækkede dette for nylig og så ud til at få det til at fungere fint - selv om han ved et uheld kom til at tilføje nitroethan til 2,5-DMOaldehyd i stedet for nitromethan.
Jeg kan ikke huske præcis hvordan, men han fandt en måde, hvorpå han bare kunne hælde det vand af, der blev lavet på stedet ...
 
Top