Hej
Jeg vil gerne foreslå (en lidt lettere måde) bare at gå direkte til det allerede bromerede produkt 2b4m, du kan købe det fra Kina eller fra en lokal leverandør.
Har du udstødning? Det er meget vigtigt. Det er brom, hvad du vil beskæftige dig med, hvis du ikke er forberedt, vil du blive udsat for skade
Hvis du har 3m maske, skal du købe ABKFG (eller noget lignende - navn) filtre, de er til ammoniak og syrer.
Hvis du vil starte med glasvarer, skal du også bruge klemmer og nogle stænger, ekstra bægerglas (de går ofte i stykker). Rundbundede kolber + ekstra kolber (helst med flere halse, til at installere termometer og kondensator, hvis det er nødvendigt).
Bægerglas + termometre er altid bedre at have som reservedele
50ml, 250, 400-500 ml, 1000 ml er et godt sæt.
50 ml til måling af syrer (hvis du vælger 100 g 4bk-batches)
250 til MA 40 % aq, hvis du beslutter dig for det
400-500 til opløsningsmiddel, og 1000 vil være i køleskabet i finalen
Det var min måde.
Ellers er tragtseparator nyttigt til at adskille lag, resten kan gøres i flaske eller i rundbundet kolbe og langsomt tilføje mere glas til samlingen, når du føler et behov. Generelt kan du lave 4mmc uden glas. Fokuser på udstødning, en 50 euro lavet af PP-ventilation vil gøre sit arbejde, bare sørg for, at det er PP-materiale, dets modstandsdygtige (i det mindste PP)
Men hvorfor valgte du denne måde? Jeg mener, hvorfor du vil brominere 4MP. Det vil være lettere for 1. gang, hvis du bruger færdiglavet som jeg sagde nedenfor. Så har du brug for mindre indsats, det vil være mere "straffende fejl", hvis nogle sker.
Du kan gøre kaldet "ryste og bage" alt hvad du behøver er at opløse 4 bk (2b4m) i ikke-polært opløsningsmiddel, som toulen, etyhylacetat afhængigt af hvad der er enkel måde at købe det på, et andet trin er at hælde MA 40% i det, hvis du har opvarmet omrører, kan det udføres samme dag, hvis ikke - kan du ryste det nogle gange om dagen og efter 24-48 timer (hvis du vælger toulen for eksempel - men det er klæbrigt, og jeg kan ikke lide det personligt). Derefter bruger du en tragtseparator til at syrne efter. Du bør også få termometer for at kontrollere, hvilke temperaturer din fryser giver, du bliver nødt til at opbevare acetone der og 4mmc efter forsuring