Falsk P2NP

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
280
Ifølge TLC på flere prøver af gule krystaller, der sælges som P2NP, er der solgt en masse helt eller delvist forfalsket P2NP på det seneste. Det er bare for nemt, almindelig nitrostyren fremstillet af benzaldehyd og nitromethan ser stort set identisk ud, lugter identisk og producerer bare ikke Amph.

Hvis nogen kender en sælger, der sælger ægte P2NP til en anstændig pris i EU (ikke nitrochemis tak) og er villig til at give en (betalt) prøve, bedes du PM mig. thx.

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
84
Hej, tak for oplysningerne. Kan du fortælle os, hvem du har modtaget den falske p2np fra? Af interesse, hvorfor ville du ikke bestille nitrochemis? Jeg planlagde at lave en testordre fra nitrochemis snart.

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
280
Jeg er helt sikker på, at nitrochemis har en god kvalitet, jeg ville bestille der, hvis det ikke var for andre personlige årsager, som gør det umuligt i øjeblikket.
Prøverne blev givet til mig af andre, som havde problemer med at få ordentlige resultater, men ingen af dem fortalte mig, hvem de havde købt prøverne af, og jeg ville alligevel ikke nævne nogen navne, da det kun er rygter.
Sjovt nok var de flotteste prøver de værste, mens en mærkeligt mørk olieagtig prøve gav ret gode resultater.

Jeg så, at det ofte sælges som "nitrostyren", og selvom P2NP tilhører familien af nitrostyrener, er nitrostyren slet og ret IKKE det, du vil have.

Xtrembendion

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Reaction score
1
Bm-chemistry fungerede godt for mig, jeg tror, du kan bestille mindst 20 g.

chicaloca

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
8
Jeg bliver også forgiftet af en sælger ved navn Peaks, som sælger et dårligt parti falsk A-olie.