• Bienvenido a la parte española del foro. ¡Recuerda que publicar tus contactos (Jabber, Telegram, Signal, etc.) resultará en un baneo permanente! Si decides comprar o vender algo sin usar una cuenta escrow y pierdes dinero, no podremos ayudarte.

Amphetamine Barcelona Find min gamle ven

Cryptos82

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Aug 15, 2024
Messages
18
Reaction score
8
Points
3
Jeg prøver at finde min spanske ven BTCBOSS, han var herinde, tror jeg, hvis du læser dette, er det din ven fra Storbritannien, vi mistede kontakten gennem Wkr for et år eller to siden.
Hvis nogen herinde er i kontakt med ham, så fortæl ham, at hans kammerat prøver at finde ham.
Tak folkens
 

ireshop

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jan 14, 2024
Messages
64
Reaction score
33
Points
18
Han har været forsvundet på alle måder i et par måneder nu, og vi har ikke hørt fra ham.
 

Cryptos82

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Aug 15, 2024
Messages
18
Reaction score
8
Points
3
Dam kunne godt tænke sig at få fat i ham, vi mødtes for et år eller to siden, han har en meget god viden om dette spil.
 

ireshop

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jan 14, 2024
Messages
64
Reaction score
33
Points
18
Ja, han er en virkelig kultiveret og rar person, men desværre har vi ikke hørt fra ham i et par måneder og har ingen kontakt med ham på nogen måde.
 

Cryptos82

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Aug 15, 2024
Messages
18
Reaction score
8
Points
3
Tak mand, hvis du kommer i kontakt med ham, så fortæl ham, at hans britiske ven har brug for at tale så hurtigt som muligt.
 

ireshop

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jan 14, 2024
Messages
64
Reaction score
33
Points
18
Hvis jeg kan komme i kontakt med ham, giver jeg dig besked.
 
Top