Manual til produktion af hash

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Forfatteren er vant til at trimme og bundtrimme knopper fra Sweet Cheese Auto grow og nogle DP Auto Blueberry, som han havde liggende i fryseren. Jeg tror, det er den enkleste måde, der findes!
ND0AEeGji8

1. Først samler jeg alt trim (bundknopper og alle små ting, jeg ikke har lyst til at ryge selv) og lader det tørre helt.
Y0juhLU5s6

2. Når det er tørt, putter jeg det i en plastikpose og lægger det i fryseren i 48 timer.
Nm6CuAR4Ur

3. Find dine strømpebukser frem, og jeg bruger en af de ringe, man bruger til at bage svampekager med, men alt i den stil kan bruges. Det gør det nemmere at styre, så du ikke kommer til at trimme hele vejen rundt om dig selv. Du vil forstå, hvad jeg mener, og noget at samle kief i.
BfNSgOCL8Y

4. Træk strømpebukserne på det, du vælger at samle i. Min passer perfekt, men hvis du bruger noget mindre, kan du bare binde enderne sammen for at stramme skærmen.
MPJRakKc7u

5. Tag en håndfuld eller to trim ad gangen og placer dem inden for ringen, begynd at tromme, gnide og arbejde dem mod skærmen. Der er ikke noget bestemt tidsrum, du skal gøre dette i, men jo længere tid, jo bedre!
X2TUt5Gapb

6. Efter et stykke tid vil du have noget, der ligner dette. Der er dog stadig en masse plantemateriale i denne blanding, som vi ikke ønsker.
GjOtaeLmuh

7. Strømpebukser har generelt strammere huller ned langs benene! Så det, vi vil gøre, er nu at tage en beholder og føre den igennem til omkring "knæområdet", så det kommer til at se sådan her ud. Nu har vi en meget finere skærm end før.
CGa0ZirLBn

8. Brug nu en ske og læg noget af materialet på den nye skærm, og pas på, at du ikke spilder noget, bare brug din ske til at flytte rundt på det og tromle forsigtigt. Til sidst vil du kunne se, at der kun er plantemateriale tilbage, og at alt det gode er faldet igennem. Du mister over 90 % af det, du havde før dette trin.
FUnO5iRY68

Det burde se nogenlunde sådan ud.
OA8FRrGumk

9. Saml det hele på noget ovnpapir.
CDuaKrWiOX

10. Fold det sammen til en slags pose, så du kan samle det hele i bunden og pakke det så meget som muligt.
QSEvRYH5Jo

11. Forfatteren glemte at tage billeder til de næste trin, men når du har gjort det, skal du tænde ovnen på 170°С, pakke avispapir rundt om din pakke og tape den til. Læg den nu i blød i vand, før du sætter den i ovnen i 10 minutter. Tag den ud igen. Brug en kagerulle, og brug så meget kraft, som du kan, og rul den mod en hård overflade i et par minutter, læg den i blød igen, og gentag. Gør det 2-3 gange, og læg derefter pakken i køleskabet for at køle af.

Nu skulle du gerne have et flot stykke Hash!
Wtda6QJ3zD
5FdyR8n2gl
Kdl4XJzFjD
Forfatteren fik et rigtig godt stykke på 15,3 g. Glat røg, som slog ham helt ud!
 
Last edited by a moderator:

Dr. X

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 24, 2023
Messages
43
Reaction score
18
Points
8
Kan jeg bruge bare 10 g ukrudt og lave det samme?
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Ja, men det kan ikke betale sig i så lille en skala, og der vil være store tab som følge af manipulation osv.
Du kan prøve andre udvindingsmetoder som f.eks. udpresning med masser af tryk og lidt varme, kolofonium tror jeg, det hedder.
 

Ozuna

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 13, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
3
Smuk mand, tak for vejledningen
 
Top