Jeg vil ikke kalde btcboss2022 en svindler, i hvert fald ikke med vilje. Jeg tror faktisk, at han ærligt forsøger, men der er et problem. De metoder, der er beskrevet her på forummet, er faktisk vilkårlige, hvis vi siger, at det er tilfældigt, hvilket stereoisomer der krystalliserer først, og det vil være i overskud i det dannede salt. Det kan være d- den ene gang og l- den næste gang, og ja, 70 til 30, det er præcis, hvad man får på denne måde. Hvis du nu ikke har et polarimeter til selv at kontrollere den optiske rotation (nemt), så får du fine krystaller, og da videoerne og indlæggene her altid hævder, at det kun vil være d-, tænker du "Fantastisk! Krystaller! Det må være d-Meth!".
Derfor mener jeg, at det er forkert at kalde btcboss2022 en svindler, hvis han ikke refunderer dig eller leverer nyttigt materiale, ville det være noget andet.
Og selvfølgelig er det en indlysende kendsgerning, at du ikke vil være i stand til at købe d-Meth af god kvalitet, siger 85% eller mere d- for mindre end 30 € / g, og det er for kg. Da indsatsen og omkostningerne ved fremstilling bare er meget høje, og alt mindre giver økonomisk nul mening.
Det samme gælder for alle stoffer, der syntetiseres i hemmelige laboratorier. Hvis man ejer en kemisk fabrik, kan man fremstille alt dette for næsten ingenting og i fremragende kvalitet. Det blev bevist med Imhausen XTC i 80'erne, de bedste MDMA-piller, der nogensinde har været på markedet.
Hvis nogen er interesseret i at lave en video- eller billedvejledning om, hvordan man kontrollerer (nogenlunde) optisk rotation med meget enkle midler, der er tilgængelige for alle, PM mig, og jeg vil give ham det, han har brug for at vide, jeg har bare hverken tid eller nerver til dette.
Jeg kan heller ikke lide, at det ser ud til, at kinesere oftere er svindlere end andre, det er ikke sandt. Jeg oplevede kinesere som ret ærlige forretningsmænd med den eneste ulempe, at man aldrig kan få pengene tilbage, da de hellere vil dø end at give pengene tilbage. Men de er ganske villige til at kompensere med varer, hvis det er nødvendigt. Svindlere eller direkte tyve og røvere findes i Nigeria (selvfølgelig), i Sydafrika (ikke de sorte), alle arabiske lande (ikke-muslimer er altid med) og toppen er Australien (enhver forbryder tror, han er en genfødt Ned Kelly).
Listen er absolut subjektiv, men da den er lavet af mig, er den hermed erklæret for evangelium.