- Reaction score
- 2
Kan nogen venligst sende den bedste og enkleste måde at lave meth på med vandfri ammoniakmetoden, jeg forstår det, jeg får også ryste og bage er som nogen havde en liste og ingen idé om, hvad de skulle gøre med det blandet det i en flaske, og efter at man blæste op, og de indså, at kattegrus ikke var afgørende, og ryste og bage blev født lol Jeg ved, hvordan man får NH3-. og jeg får, at lithium holder ekstra brint, men efter at have lavet nh3 ved jeg ikke praktisk talt nøjagtigt, hvad jeg skal gøre, hvis jeg også skal gætte, vil jeg sige piller i ammoniak og tilføje lithium og lave et 3-lag og gasse det af, men idk helt sikkert, selvom du får hele teorien, er praktisk anvendelse et helt andet dyr Jeg kender HI-metoden, hvor jeg fik de ideer, jeg har om, hvad jeg skal gøre næste gang, og jeg har haft et par års kemi på college, jeg vil virkelig gerne forny nogle hjemmelavede ting igen træt af Levo for at huske alle jer smarte bukser derude enkelhed er hovedtemaet for alt dette, når det er muligt tak