Hjælp med at lave mda

Tonojogo

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
hej venner lad os sige, at jeg har safrololie, jeg vil gerne vide, hvordan jeg kan komme tættere på mda ... uden at have for meget kemisk udstyr. jeg har en vakuumpumpe og et lukket rustfrit stålrør ... men jeg har ikke et laboratorium, det ville mere være et garageprojekt! ! Jeg vil gerne have den enklest mulige måde, resultatet ville være mda ... ikke vigtigt størrelsen på krystallerne i virkeligheden kan resultatet være i pulver, hvis det er lettere at fremstille !!! forklar venligst på den nemmeste måde at forstå min viden er grundlæggende eller ingen !!!

chemistrydude

Don't buy from me
Resident
Reaction score
21
Du har brug for nok glasvarer og kemikalier til at gøre det.

Tonojogo

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Ja, jeg kan nemt få produkterne og brillerne! Jeg vil gerne vide, hvad der ville være den hurtigste måde at være en noob på emnet og arbejde i garagen !!!

chemistrydude

Don't buy from me
Resident
Reaction score
21
Okay, fint, så du vil omdanne safrololie til mda, processen er ikke så svær, men vil være farlig på grund af toksiciteten i synteseprocessen.

chemistrydude

Don't buy from me
Resident
Reaction score
21
Så hæld safrololie i en kolbe, og bland NaOH i den anden kolbe (jeg har faktisk ingen anelse om, hvor meget olie du har, for at vide, hvor meget der skal tilsættes af kaustisk soda, skal du vide, hvor mange milligram olie du har, og dividere med 2, nøgleord matematik). Når du har hældt NaOH i, tilsætter du vand (nu skal du øge mængden af kautisk soda med 2). Nu har du hældt vand, bland indtil det er opløst, tilsæt din alkaliske blanding i olie, bland, og du skal opvarme din olie med blandingen på 65 * C grader, når du ser, at topperlaget vises, skal du stoppe opvarmningen, vent nu, indtil blandingen afkøles til stuetemperatur, efter at den er afkølet, kan du adskille topperlaget ved hjælp af sprøjten i bægerglasset, vent 4-7 timer for at krystallisere, efter krystallisering, tilsæt 50 ml isopropylalkohol, opvarm omkring samme 65 * C grader, efter at krystaller er opløst, kan du stoppe omrøring og opvarmning, vent til det afkøles til stuetemperatur, om 6 eller 7 timer vises krystaller, kontroller pH, hvis det ikke er 5, lav pH-blandingen, tilsæt 50 ml acetone og og 2 ml hydroklorsyre, nu kan du tilføje med sprøjte, du er pH-blanding og på samme tid blande, når du er pH er 5, kan du filtrere og lade mda tørre.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,870
Deals
1
Du skal fremstille MDP2P fra safrololie og derefter reducere det som beskrevet her, men uden nitromethan. Så får du MDA.

Tonojogo

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Kemidrengen
ven mange tak dette er den enkleste syntese jeg nogensinde har set ... Jeg håber, det virker, jeg ville prøve ... resultatet ville være mere korn end krystaller korrekt?

chemistrydude

Don't buy from me
Resident
Reaction score
21
Ja, men effekten vil være mindre kraftig end MDA på markederne.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,870
Deals
1
Det er ikke en MDA-syntesevejledning. Du får 1-(3,4-Methylendioxyphenyl)-2-chlorpropan eller en blanding med 3-chlorpropan-isomer . @Tonojogo

chemistrydude

Don't buy from me
Resident
Reaction score
21
Ja, men det er ligesom MDMA eller MDA.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,870
Deals
1
Dette stof har ingen psykoaktive effekter, det er jeg næsten sikker på. Der er ingen aminogruppe, som har affinitet til receptorer.