Her er praktiske forklaringer om det næste liv, formålet med menneskelivet, filosofiske/religiøse fakta, teorier osv.

aksim

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 20, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Praktisk forklaring (for eksempel): "For det første, kan du fortælle mig hvert eneste sekund fra det tidspunkt, hvor du blev født? (jeg har brug for detaljer om hvert eneste sekund?? det vil sige, hvad du har tænkt og gjort i hvert eneste sekund)

Kan du fortælle mig hver eneste detalje i dit billigste minut eller hele din time, dag, uge, måned, år eller hele dit liv?

Hvis du ikke er i stand til at fortælle mig om dette liv, hvilket bevis har du så for, at du ikke har glemt din fortid? og at du ikke vil glemme dette nuværende liv i fremtiden?

Det er en kendsgerning, at den øverste herre Krishna eksisterer, men vi besidder ikke den intelligens, der skal til for at forstå ham.
der er også et næste liv. og jeg har allerede bevist, at ingen videnskabsmand, ingen politiker, ingen såkaldt intelligent mand i denne verden er i stand til at forstå denne sandhed. fordi de forestiller sig. og du kan ikke forestille dig, hvad der er gud, hvem der er gud, hvad der er efter livet osv.
_______
For eksempel: Din far eksisterede før din fødsel. Du kan ikke sige, at din far ikke eksisterede før din fødsel.

Så du skal spørge din mor: "Hvem er min far?" Og hvis hun siger: "Denne herre er din far," så er det i orden. Det er nemt.
Ellers, hvis du undersøger, "Hvem er min far?", så bliv ved med at søge hele livet; du vil aldrig finde din far.

(nu vil du måske sige, at jeg vil søge efter min far fra DNA, eller jeg vil bevise det med fotos eller mange andre ting, som jeg vil få fra min mor og bevise, at hvem er min rigtige far? Så du er nødt til at tro på autoriteten. Hvem er den autoritet? Hun er din mor. Du kan ikke gøre krav på nogen fotos, DNA eller mange andre ting uden autoritet (eller din mor).

Hvis du vil vise DNA, fotos og mange andre beviser fra andre kvinder end din mor, hvad er så nytten af disse beviser?} )

Du skal også følge den virkelige autoritet. "Uanset hvad du har sagt, accepterer jeg det," så er der ingen problemer. Og Du er accepteret af Devala, Narada, Vyasa, og Du taler selv, og senere har alle acaryaerne accepteret det. Så vil jeg følge efter.
Jeg bliver nødt til at følge store personligheder. Af samme grund siger mor, at denne herre er min far. Sådan er det bare. Gør forretningen færdig. Hvor er nødvendigheden af at lave forskning? Alle autoriteter accepterer Krishna, Guddommens Højeste Personlighed. Du accepterer det; så er din søgen efter Gud færdig.

Hvorfor skulle du spilde din tid?
_______
alt, hvad du behøver, er at høre fra en autoritet (ligesom din mor). og jeg hørte denne sandhed fra autoriteten "Srila Prabhupada", han er min åndelige mester.
Jeg taler ikke om alle disse ting fra mig selv.
___________

i denne verden kan ingen være fredfyldt. dette er hele tiden fakta.

Fordi vi alle lider i denne verden af fire problemer, som er sygdom, alderdom, død og fødsel efter fødsel.

Fortæl mig, er du virkelig lykkelig? Du kan ikke være lykkelig, hvis du ignorerer disse 4 hovedproblemer. så vil du stadig blive tvunget af naturen.
___________________

Hvis du virkelig ønsker at være lykkelig, skal du følge disse 6 ting, som er ingen ulovlig sex, ingen gader, ingen tæpper (ingen te og kaffe), ingen kødspisning (ingen løg og hvidløg).

Den femte ting er, at uanset hvad du spiser, skal du først ofre det til den øverste Herre Krishna. (hvis du ved, hvad der er Guru parama-para, så tilbyd dem mad, ikke direkte til den Højeste Herre Krishna).

og 6. "Main Thing" er, at du skal synge "hare krishna hare krishna krishna krishna hare hare rama hare rama rama hare hare".
_______________________________
Hvis du ikke er i stand til at følge disse fire ting - ingen ulovlig sex, ingen vandring, ingen tæpper, ingen kødspisning - skal du ikke bekymre dig, men det er meget, meget vigtigt at synge dette hellige navn (Hare Krishna Maha-Mantra).

Chant "hare krishna hare krishna krishna hare hare hare rama hare rama rama hare hare" og vær lykkelig.

Hvis du stadig ikke tror på mig, så chant et hvilket som helst andet navn i 5 minutter og chant dette hellige navn i 5 minutter, og du vil se effekten. Jeg lover dig, at det virker. Og chant mindst 16 runder (hver runde af 108 perler) af Hare Krishna maha-mantraet dagligt.
____________
Her er ikke noget spørgsmål om citater fra hellige bøger, personlige erfaringer, tro eller overbevisning. jeg accepterer, at tro nogle gange også er blind. Her er allerede en praktisk forklaring, som allerede har bevist, at alle andre i denne verden ikke er andet end travle fjolser og totalt idioter.
_________________________
Kilde(r):
hver `1 er allerede blind i denne verden, og hvis du vil følge en anden blind, vil du begge falde i hul. så prøv at følge den person, der har åndelige øjne, der kan guide dig på den faktiske rigtige vej. (min autoritet og guide er min åndelige mester "Srila Prabhupada")
_____________
hvis du vil se det egentlige formål med menneskelivet, så se dette link: ( triple w ( d . o . t ) asitis ( d . o . t ) c . o . m {Bookmark it })
læs det i sin helhed. (jeg lover kun læsere af denne bog, at de { han/hun } vil få hvert eneste svar, som de ønsker at vide om, hvorfor jeg er i denne materielle verden, hvem jeg er, hvad der vil ske efter dette liv, hvad der er den bedste ting, der vil gøre menneskelivet perfekt, og hvad der er perfektion i menneskelivet. Formålet med menneskelivet er ikke at leve som et dyr, fordi alle på nuværende tidspunkt gør fire ting, som er at sove, spise, sex og frygt. Formålet med menneskelivet er at blive befriet fra fødsel efter fødsel, alderdom, sygdom og død.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Meget interessant læsning!
 
Top