Question HVORDAN? 4mmc uortodoks opsætning

white7proton

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 6, 2023
Messages
78
Reaction score
25
Points
18
Mit spørgsmål er, at jeg kender en person, som af indlysende grunde forbliver privat og heller ikke bare vil dele sine opsætningsdetaljer, men fra samtaler, hvor han har nævnt ting ved et tilfælde om, hvordan han fungerer, er jeg kommet til at indse, at han arbejder meget uortodoks på den måde, at han ikke bruger kemiudstyr, men i stedet kar og let tilgængeligt udstyr, der ikke ser mistænkeligt ud. Deres 4 mmc-batchstørrelse er 3,75 kg pr. batch, og de gør disse hver dag hele dagen, sandsynligvis op til og over 30 til 40 kg om ugen, og det er dem, jeg har regnet ud fra samtale. Det er ufatteligt for mig.

Mit spørgsmål er, hvordan i alverden de klarer alt dette, han har to drenge, som han betaler pr. kg, jeg forstår bare ikke fysisk, hvordan de kan gøre så meget? Går jeg glip af noget, jeg leger med 100 g partier bare for at øve mig, men det er stadig svært. Nogen ideer til, hvordan eller hvad en opsætning som denne ville se ud, hvad der ville blive brugt osv. Det forvirrer mig bare. Eventuelle handelshemmeligheder til at udføre en sådan opgave ville blive modtaget taknemmeligt. Jeg er lutter ører og vil virkelig gerne lære det hele.
 
Top