Hvordan en 'heroisk dosis' af psykedeliske stoffer kan være terapeutisk

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
435
Reaction score
659
Points
93
Hvordan en "heroisk dosis" af psykedeliske stoffer kan være terapeutisk, forklaret af en Johns Hopkins-professor.
Gør dig klar til at blive blæst bagover, for psykedeliske stoffer gør comeback! Det er rigtigt, at nyere forskning har afsløret, at stoffer som LSD og psilocybin kan være en effektiv måde at behandle psykiske lidelser som depression, angst og PTSD på. Og det bedste af det hele? I modsætning til traditionelle antidepressiva ser nogle mennesker langvarige forbedringer af deres symptomer efter bare ét trip.

Men hvad er det ved disse stoffer, der gør dem så terapeutiske? Det er her, Johns Hopkins-professor Matthew W. Johnson kommer ind i billedet - han er en forskningsmæssig rockstjerne, som har studeret afhængighed, psykedelika og andre sindsoprivende stoffer. Han er på en mission for at afdække hemmelighederne bag, hvorfor en "heroisk dosis" af disse stoffer kan være så livsforandrende for nogle mennesker.
Tjek videoen ud!
 

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
162
Points
43
jeg har taget magiske svampe, kun en enkelt (ca. en halv mellemstor), og det var noget af en oplevelse. da jeg tog den i ca. 20-30 minutter, var alt godt, men derefter kan jeg ikke huske, hvad der skete. jeg tog en overdosis og faldt i søvn, men da jeg vågnede efter 9-10 timer, kunne jeg ikke huske noget (bare en dårlig gengivelse af oplevelsen).
 

spanara

scammer
Joined
Dec 21, 2022
Messages
33
Reaction score
15
Points
18
Deals
9
Jeg havde også vanvittige oplevelser med heroiske doser af svampe.
Jeg husker stadig meget tydeligt, at jeg brød ud af virkeligheden og så fremmede humanoider.
og siger, at det er, hvad der sker, hvis man spiser hele kassen....
 

bad_coco_melon

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 11, 2023
Messages
44
Solutions
1
Reaction score
24
Points
8
Vores tanke:
Det her er vanvittigt og ren galskab. Vi har begge taget LSD, og vi ved, hvorfor det er vanvittigt.

Forestil dig dette:
100 mg LSD er som at kigge gennem et vindue til en anden dimension.
200 mg LSD er som at åbne vinduet og stikke hovedet ud.
300 mg LSD er som at blive hevet ud af din komfort og kastet ind i den dimension.
400 mg LSD (du er på røven)
500 mg LSD er som at tale med halvguder og den slags og møde indbyggerne i den ukendte dimension.
600ug + Ascend og enten blive genfødt som en hellig enhed blandt mennesker eller miste dig selv i komplet psykose og aldrig blive den samme mand igen, blive efterladt med langvarige traumer/frygt.

Selvfølgelig er psykoser seje, men glem ikke de negative virkninger, de er måske ikke fysiske, men mentale er de et ton.
 
Top